Gå til innhold

Half-Life 2 -Hva gjør du den store dagen - 16/11?


Anbefalte innlegg

' date='10/11/2004 : 13:38'] Jeg tror ikke det faller helt ned.... men som når CS:S ble lansert var steam ganske belastet.

Så må nok regne med at det tar litt tid å få den siste "preloaden".

 

 

Njaal

Stemmer det, men da kjørte Steam på bare halve kapasiteten (om jeg husker rett).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke det siste man skulle laste ned en krypteringsfil? På noen få kbs? Det er iallefall det jeg har lest, og om et par tusen mennesker laster ned 100 kbs hver så er vel ikke det så hardt for sånne servere? :D Faen som jeg gleder meg!!!!

Par tusen... Etter det jeg har lest så har ca. 2millioner preloadet HL2. Pluss noen hundretusen retail forhåndsbestillinger. Et sted har allerede startet andre runde med kopiering pga. de må ta igjen forhåndsbestillingen.

Lenke til kommentar
jobber ikke. ikke taekwondo den dagen heller... kanskje jeg skal kjøpe spillet. har litt lyst til det.

 

litt slik koselig pratetråd egentlgi, selv om hl2 er tatt opp en del ganger.

 

men det må vel fårhåndsbestilles?

Du kan kjøpe retailversjonen når den kommer i butikken tirsdag neste uke. Standard og Collector's Edition.

Lenke til kommentar
Min dag er den 11 nov.

 

- På skolen

- Hjem fra skolen

- Kjøpe Halo 2

- Spille Halo 2

- Spille Halo 2

- Spille Halo 2

- Middag

- Spille Halo 2

- Spille Halo 2

- Spille Halo 2

- Sove

 

 

:D

Fatter ikke folk som gleder seg mer til Halo 2 enn HL2 hvis de har muligheten til å spille begge... Eneste morroe med Halo 2 er jo dual wielding, og det er det i GTA:SA også = / ...

 

Forresten så det fett ut når han tok over en ghost, men siden det var så sinnsykt scripta brydde det meg ikke så veldig..

Er ikke det at jeg tror Halo 2 blir dårlig, jeg gleder meg til det. Men etter at jeg har "opplevd" (som i å se på filmer og screenshots) fra HL2 er det ikke så stort lenger. Tror faktisk spillutviklere må begynne å bry seg om fysikken fra nå av, siden HL2 kommer til å sette standarden for en ny type spill... *rambling*

 

Aaaanyways, jeg gleder meg mer til GTA:SA (som jeg skal få meg nå om en time eller to) og HL2 enn Halo 2.

Lenke til kommentar

Får håpe ikke altfor mange har følgende plan den 16. da:

 

- Følge med slik at man helt sikkert vet nøyaktig når aktiviseringen skal skje via Steam.

- Hacke Steamserveren 2 minutter før aktiviseringen iverksettes, så ingen får aktivert HL2.

- Holde Steamserveren nede hele dagen.

- Sørge for at noen andre hackere fortsetter å holde serveren nede når man selv sover osv, slik at servern aldri kommer opp igjen.

 

Hei, det KAN jo skje! :p

 

Kan forøvrig legge til at dette i såfall ødelegger litt for planene mine, som går ut på å spille HL2 så det suser den dagen, og helst enda litt mer en stund etter den 16. :)

Lenke til kommentar
Har tenkt på en ting. Leste at vis noen prøver å aktivere et hl2 eksemplar før den 16.nov, så åpner valve slik at alle kan spille HL2.

 

Hva er egentlig sansynligheten for at INGEN spillebutikker tar å "tester" spillet litt på bakrommet?

Har hørt flere sier dette, men kan umulig tro det stemmer. Hvorfor i huleste skulle de med retail kunne aktivisere før datoen? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men det virker ulogisk. Alle får tilgang samtidig (med forbehold om en tidvis treg Steam den dagen). Ser ikke hvorfor noe annet skulle skje...

 

Kan derimot forstå det dersom en cracket kopi ble lansert, at Valve lanserer for å forminske tapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...