Gå til innhold

Half-Life 2 -Hva gjør du den store dagen - 16/11?


Anbefalte innlegg

våkne, tenke på hvor heldige dere er, sove litt mer, våkne, bli forbanna på pcen min, klepå meg, lete etter mat, noe som jeg aldrig finner, glemme matpakka, gå på skolen, ha 3 timer heimkunnskap, før vi har en time engelsk, diskutere med venner om spillet, sitte på bussen og tenker på alle de som sitter hjemme og koser seg foran pcen, deppe hjemover, skru på pcen som bråker som et hælvete pga vifta er herp, spille litt 1.6 mens jeg tenker litt mer, pcen restarter seg pågrunn av minne feil, jeg blir like fobanna som alltid, går og finner mat, går på forumet hvor alle forklarer hvor fett spillet er og hvor langt de har kommet, være lei seg. lese åp andre sider. ser enda en gang over oppsettet som skal kjøpes etpar måneder etter jul, spise mer(pirke i maten), kjede meg mer over dataen, prate på irc (hvor alle prater om spillet), tusle rundt i huset mens jeg gjør ingenting, pusse tenna, drive mer på internett, høre på musikk, legge seg.

 

ganske trist... hva :(

Jeg føler med deg. :cry: Ble faktisk rørt av det inlegget :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15/11 står jeg opp en gang, pakker sakene mine, reiser til aberdeen i 3 uker.

16/11

-Står opp.

-Møter på første kurs dag.

-Lurer på hva jeg har gjort galt for at det er akurat nå jeg er på kurs. :cry:

-Teller ned dagene til jeg skal hjem igjen og kan kjøpe spillet.

 

tortur... :mad:

Lenke til kommentar
pain Skrevet 09/11/2004 : 22:01

  QUOTE (madmurdoc @ 09/11/2004 : 22:00)

Jobbe som gal på statoil..  .. For å få penger til å kjøpe det... 

 

 

Ja, man må virkelig jobbe for å få råd til dette spillet 

 

eehhh.... ja?

 

Det kommer kanskje som en bombe, men det er mange som vil spille flere spill enn hl2. Kanskje de er overbeviste om at Tribes3 er blitt bra osv. osv.

 

Med dagens priser på spill blir det raskt mye penger av slikt.

Lenke til kommentar

Er ikke det er dumt spm?

Er vel som vanelig.. Gå på skolen å være veldig våken å følge med i alle timene spesielt tysk timen.

Så skal jeg hjem å gjøre alle leksene jeg har de 3 neste ukene spesielt tyskleksene. Så skal jeg spise maten min som er veldig sunn og god. Etter det skal jeg ut med mine venner på en joggetur på mist 3 timer i skæven når det er drit kaldt ute. Når jeg kommer hjem skal jeg dusje før jeg legger meg kl 21:30.

 

Eller bare drite i alt det stå utenfor elkjøp kl 10 kjøpe spillet dra hjem å spille til jeg ser djevelen foran meg.

 

Tror det blir det siste :p

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...