Gå til innhold

Half-Life 2 -Hva gjør du den store dagen - 16/11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ta en ting av gangen.

 

Først skole.

Så dure som faen på mopeden ned til byen.

Så løpe som en gal inn dørene og rappe med meg første og beste eksemplaret av hl2 som jeg finner.

Så se rart på kassadama da hun spør meg om hun skal pakke det inn for meg.

Så skal jeg presse de siste kreftene ut av mopeden min, opp bakkene og hjem til min kjære pc.

Så skal jeg låse meg inn på hybelen min og ikke sleppe inn noen, mens jeg storkoser meg med hl2.

 

Dagen derpå tror jeg at jeg blir litt trøtt :D

Lenke til kommentar

På tirsdag får vi dette på nyhetene:

 

"Stor epedimi blant ungdom i Norge?"

 

"Til lærere på landets skolers forskrekkelse var det bare cirka 50 % av elevene i hele landet som måtte opp til skole idag. Av disse var 90 % jenter. Ekspertene lurer nå på om det er en ny sykdom som truer landet." :p

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
På tirsdagfår vi dette på nyhetene:

 

"Stor epedimi blant ungdom i Norge?"

 

"Til lærere på landets skolers forskrekkelse var det bare cirka 50 % av elevene i hele landet som måtte opp til skole idag. Av disse var 90 % jenter. Ekspertene lurer nå på om det er en ny sykdom som truer landet." :p

:!: Det værste er at det faktisk ikke hadde overrasket meg!

Lenke til kommentar

Stå opp og spurte i bokser`n te postkontoret. viss de ikke har d inne skjer d en ulykke i møre og romsdal. deretter fyke over fjorden til ålesund og kjøpe det der. SPringe hjem igjen. fortsatt i bokser og takker Gud for at eg har d i hendene! og så spille som bare det! :yes: . ska fikse video kamera :D

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

våkne, tenke på hvor heldige dere er, sove litt mer, våkne, bli forbanna på pcen min, klepå meg, lete etter mat, noe som jeg aldrig finner, glemme matpakka, gå på skolen, ha 3 timer heimkunnskap, før vi har en time engelsk, diskutere med venner om spillet, sitte på bussen og tenker på alle de som sitter hjemme og koser seg foran pcen, deppe hjemover, skru på pcen som bråker som et hælvete pga vifta er herp, spille litt 1.6 mens jeg tenker litt mer, pcen restarter seg pågrunn av minne feil, jeg blir like fobanna som alltid, går og finner mat, går på forumet hvor alle forklarer hvor fett spillet er og hvor langt de har kommet, være lei seg. lese åp andre sider. ser enda en gang over oppsettet som skal kjøpes etpar måneder etter jul, spise mer(pirke i maten), kjede meg mer over dataen, prate på irc (hvor alle prater om spillet), tusle rundt i huset mens jeg gjør ingenting, pusse tenna, drive mer på internett, høre på musikk, legge seg.

 

ganske trist... hva :(

Lenke til kommentar
Thomas skal ihvertfal ikke poste på halflife2.net  :!:

Bare så du vet det så er det ikke jeg som går under nicket ^Thomas^ på Halflife2.net forumet.

Beklager, da tok jeg grundig feil. Tenkte det var deg siden personen med det samme nicket sa han skulle skrive en artikkel for Gamer.no, og du har jo moderatorstatus. Men godt er det, for den personen hadde engelskkunnskaper som en 11 år gammel idiot :)

Lenke til kommentar

-Stå opp klokka 8.

 

-Dra på skolen halv 9.

 

-Komme hjem etter en skoledag på 6 timer, som kunne vært fem hvis HL2 kom dagen før/etter (klokka 2.10)

 

-Løpe ned i kjelleren

 

-Starte opp PC-en som jeg fårhåpentligvis har satt i ventemodus dagen før sånn at jeg ikke bruker for mye tid på å vente,

 

-Starte opp Steam.

 

-Hvis jeg er heldig og alt går uten problemer (noe jeg ikke tror det gjør), aktivere Half-Life 2.

 

-Vente, vente, vente. Vet ikke hva jeg venter på, men skal vedde på at det er noe jeg må vente på, for eksempel overbelastede servere.

 

-Når jeg endelig har aktivert, vente en halv evighet på at PC-en min får starta opp spillet.

 

-Sette alle instillinger på det laveste untatt oppløsning (se profil hvis du lurer på hvorfor).

 

-Starte new game, vente en ny evighet på at jeg får lastet.

 

-Når lastinga er ferdig (klokka 4), er det middag. Etter middag (la oss si halv 5), går jeg ned og håper på at driverene funker skikkelig, noe de ikke gjorde med Battlefield.

 

-Hvis driverene funker, spille HL2 en stund, før jeg på må trening klokka 7. :thumbdown:

 

-Når treninga er ferdig og jeg har dusja og spist (klokka 9), igjen sette meg på PC-en.

 

-Spille Half-Life 2 til jeg legger meg (ca klokka 11), legger meg, og prøver å sove, før jeg igjen står opp osv osv....

 

 

Denne ble veldig lang ja, bare liker å skrive lange poster! :D

Lenke til kommentar

Jeg skal:

 

Holy shitt har vist fri den dagen jeg! :p (og resten av året hver tirsdag) Er vist ferdig med TK-102 for høst semestret 2004 (skal ha eksamen i det på fredag 12.11.04)! :D

 

Så da blir det følgende:

- stå opp, kjøre til SpaceWorld i Stavanger og kjøpe HL-2! :thumbup:

- kjøre hjem som en galning og instalere spillet og bare spillet til jeg får musesyke! :whistle:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

07.20 - Stå opp

07.30 - Dusje

07.45 - Spise frokost

08.00 - Lese om HL2-utgivelsen osv

08.20 - Gå til skolen

 

-

 

10.00 - Bror står opp (forøvrig 19år)

10.30 - Bror kjører til Elkjøp

10.40 - Bror kjøper HL2 til meg!

10.50 - Bror legger spillet på pulten min

 

-

 

14.30 - Jeg kommer hjem fra skolen

14.35 - Skriker "YAHOOO!!!" og whiner om at jeg ikke har DVD-rom

14.40 - Låner mor og fars DVD-rom

14.45 - Installerer

15.00 - Spiller! :D

 

Håper det går slik da! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...