kilogram Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Firefox 1.0 er ute Endelig er ventetiden over. Nettleseren Firefox er klar i versjon 1.0. Er det nå browserkrigene virkelig kommer til å ta av på nytt? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 kan en eller annen som kommer fort inn på siden legge ut fila for oss hw.no - brukere? Kan man legge med .exe eller .zip - filer på forumet forresten ? eller legge den opp på en server så vi hw.no folk kan få tak i den Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg får 404 når jeg skal laste ned jeg prøver igjen i en god stund Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 last ned her: http://firefox.no/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) 404 der også... edit: ikke på norsk versjon, men jeg vil helst ha engelsk.. Endret 9. november 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Skal få lasta opp installasjonsfilen. Gi meg 2 minutter. Her Endret 9. november 2004 av XoRc Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skal få lasta opp installasjonsfilen. Gi meg 2 minutter. Her *wooo! takker Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0/win32/en-US/ Prøv på nytt mange ganger. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som har erfaring/formening om hvor lang tid det tar før de ulike extensions blir oppdatert. Feks Bookmark Syncronizer... Hvor lang tid har det feks tatt før? skjønner at det varierer mye for de ulike ext. men... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen tar en - to dager, noen tar gjerne en måned. Sjekk innom ext. sidene for å se om dine favoritter har blitt oppdatert, da vel. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 de fleste extension vil faktisk fungere, men du må endre noen linjer profilen...eller var det i chrome(?) du får søke på mozillazine dersom du ønsker å finne det ut. jeg snubblet selv noe tilfeldigvis over en post hvor det stod. aner ikke i hvilken sammenheng, desverre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har brukt 1.0 PR for Linux ca. en uke nå jeg. Flotte greier. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 får vel oppdatere til 1.0 eg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå