limewire Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg har nettopp kjøpt en Tundra 1557 med QSI DVDRW +/- Dual Layer, og den kjøres på Win XP SP2, med alle nyeste oppdateringer. Jeg har Nero v6.6 og nyeste firmware i den grad det kan skaffes for QSI som ikke har supportsider så vidt jeg vet. Problemet er at jeg ikke klarer å brenne på DVD-R! Jeg kan fett brenne musikk, backup, film og copies på en DVD+R, men det stanger alltid når jeg setter inn et annet format. Jeg har prøvd Verbatim, eProformance og et billig merke, så det burde ikke være CD'ene det er noe galt med. Jeg har også prøvd That's Write CD'er. Brenneprosessen begynner alltid, men fusker etter kort tid. Ofter stopper det på rundt 11%, andre ganger før. Til slutt står det bare Burning error, fail whatever. Dette er rart da denne brenneren skal støtte brenning i både + og -. Modell: QSI DVDRW 42 et eller annet. TUSEN TAKK FOR HJELPEN! Lenke til kommentar
sssh Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du burde se om det finnes noen firmware-oppdateringer til brenneren din. Det kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Xoine Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har samme problemet?? lurer på om eg har fått feilvare... min er i tillegg ingen dual layer.... så.... ringer psdata så får de ordner opp! Noe stort drit... fant ut ka som var problemet?? eller??? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du burde se om det finnes noen firmware-oppdateringer til brenneren din. Det kan løse problemet ditt. Du burde lese posten hans, og sett at han allerede har hatt firmware oppdatering. Tilbake til problemet; Ta kontakt med forhandler og forklar de problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå