Gå til innhold

sitter fast i PlanescapeTorment

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du vet i The Hive..så går man til Alley of Dangerous Angels, så gjør man noen quest der og når man går ut igjen så får han flashback så kommer han til en sånn grønn Labyrint også finner man journalen. så møter man et slemt spøkelse som det ikke går ann å drepe å så klarer jeg ikke å komme meg ut.

Hjelp meg.

Lenke til kommentar

Det er her jeg kommer inn og redder deg vet du :smile:

Torment er et av favorittspillene mine!

Hvis jeg ikke husker feil er det noen portaler rundt omkring. Tror det var et mønster i hvilke du gikk inn i først. Prøvde meg frem nokså lenge, og plutselig så fant jeg den rette rekkefølgen som førte meg inn i midten av labyrinten.

Håper jeg husker rett nå...

Ellers dummer jeg meg litt ut :oops:

Lenke til kommentar

Er litt bånn å bruke walkthroughs synes jeg..

Bruker du den en gang, frister det ofte å bruke den en gang til. Og enda en gang, og enda en gang...

Den eneste gangen jeg har brukt walktru er i Police Quest 1. Var 12 år gammel, og visste ikke bedre.

Kjekkere å klare gåtene på egenhånd. Kan klappe deg selv på skulderen og smile fornøyd :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 18:49, zuperMensch skrev:

Er litt bånn å bruke walkthroughs synes jeg..

Bruker du den en gang, frister det ofte å bruke den en gang til. Og enda en gang, og enda en gang...

Den eneste gangen jeg har brukt walktru er i Police Quest 1. Var 12 år gammel, og visste ikke bedre.

Kjekkere å klare gåtene på egenhånd. Kan klappe deg selv på skulderen og smile fornøyd :smile:

True true :smile:

Lenke til kommentar

Jeg er prinsipielt helt enig. Det er ingenting som er værre enn å bli fortalt slutten:)

Men, når du sitter der på syvende timen og ikke greier å se løsningen (les, søppelrommet i Jedi Knight: Outcast) da er det lov å lete frem en guide.

Lykke til videre

peace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...