realfingolfin Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan finner jeg ut av hvilket hovedkort jeg har? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 CPU-Z hæ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Last ned og innstaller f. eks AIDA32. Det er et program som leser av informasjonen om maskina di... Du finner det bl. a her! Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Last ned og innstaller f. eks AIDA32. Det er et program som leser av informasjonen om maskina di... Du finner det bl. a her! Takk for forklaringen. Skjønte hva du mente med det programmet. Han over deg og Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Soryy for dårlig forklaring. Bra du skjønte det da http://www.cpuid.com/cpuz.php Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lurer litt på et program der du kan se hvilken type AMD du har. jeg har 3000 og det vet jeg jo. Men en kamerat av meg har en Amd Barton 1,253Ghz eneste jeg har greid og finne ut. Hvilken model har han egentlig da. Lurer litt på dette for det virker som hans cpu har blitt feil configa av biosen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lurer litt på et program der du kan se hvilken type AMD du har. jeg har 3000 og det vet jeg jo. Men en kamerat av meg har en Amd Barton 1,253Ghz eneste jeg har greid og finne ut. Hvilken model har han egentlig da. Lurer litt på dette for det virker som hans cpu har blitt feil configa av biosen. CPU-Z? Link litt lenger opp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 En Athlon XP Barton (166MHz FSB) på 1,328GHz vil få en rating på 1900+. Athlon XP barton 1900+ finnes ikke så da er nok hans BIOS feilinnstillt. Prøv å sette FSB opp til 166MHz, da skal den kjøre riktig. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Ongabonga: Står vell ikke om du har Amd xp 2600 eller 2800 på CPU-Z. Min viser ihvertfall bare speed og alt sånn. endrebjorsvik89: Har ikke sett på den pcen ennå. Men jeg regner med at det er feil innstilt i bios. Har sett det tilfelle mange ganger før. Endret 9. november 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ongabonga: Står vell ikke om du har Amd xp 2600 eller 2800 på CPU-Z. Min viser ihvertfall bare speed og alt sånn. endrebjorsvik89: Har ikke sett på den pcen ennå. Men jeg regner med at det er feil innstilt i bios. Har sett det tilfelle mange ganger før. Trodde den gjorde det jeg ? jaja Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ongabonga men, du har de sikkert på ocen din, så gidder du bare og sende opp en Screenshot av det. Hadde verdt fint hvis du gadd. Er ikke umulig at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ikke mitt bilde, men fra CPU-Z sine sider Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min viser det ikke ser du. Men jeg tror det er fordi jeg har V1.24. (takk for bilde ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min viser det ikke ser du. Men jeg tror det er fordi jeg har V1.24.(takk for bilde ) Sånt skjer når man overklokker Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min viser det ikke ser du. Men jeg tror det er fordi jeg har V1.24.(takk for bilde ) Sånt skjer når man overklokker hæ den skjønte jeg ikke. Mener ikke volt altså jeg mener verson 1.24 jeg ser det bilde av han karen som har fått opp all info har verson 1.21 som jeg tror viser mer. Ja jeg har overklokka men jeg prøvde cpu-z før jeg overklokka og den viser det samma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå