Aalton Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei. Ekke det årest beste pc kjøp?? det må det serøst vere! har dere noen pc-er som slår denne i den bærbare klassen så å dere vise den frem her! det tror jeg seriøst ikke er mulig! Intel Centrino-basert bærbar PC hmm.. intell er kanskje ikke det beste men det er bedre en ongenting! Intel Pentium M 735 prosessor (1,7 GHz) "Dothan" den nye plaforme er je spent på! 512 MB DDR-minne (maks 1024 MB) kanskje litt lite max! men 512 er bra for at der er org! og når det ddr! 80 GB harddisk fra Hitachi at det er så mye disk plass på e bær bar pc er ike noe manser hver dag! 8x DVD-brenner for både + og - formatene, inkludert dual layer brener opptil 8 GB ekke dårlig! 15" TFT-skjerm, oppløsning 1024 x 768 punkter ATI Mobility Radeon 9650 grafikk med 64 MB DDR-minne To separate minnekortlesere tar totalt 7 typer kort (SD/MMC/MS/MS plus/CF type I/CF type II/Microdrive) 3 stk USB 2.0-porter Firewireport Infrarød port PCMCIA-brønn 54 Mbit trådløst nett (802.11b/g) 10/100 Mbit nettverk 56 Kbps modem DVI utgang (overgang til VGA følger med) 6-kanals lyd ut, SP-DIF, optisk TV-utgang Standard seriellport Linje inn, mic inn det er vel standar på de fleste Programvare: Windows XP Home edition, Microsoft Flight Simulator 2004 (DVD), Microsoft Works Suite 2005 (DVD), Nero Burning ROM, Medion Home Cinema, gjenopprettingsprogram mm mase programer som er med dt slår altid ann.... pc-en blir er interesang Bæreveske og liten mus følger med det er ike ofte manserat det følegr med Vekt: 2,7 kg kr 12000 denne bærbare pc`n har ganske mye kavalitet for pengene sine mener jeg ass! eller hva tror dere? Lenke til kommentar
inv Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 XGA oppløsning, det er rett og slett for dårlig!? Jeg kjøpte en bærbar i 1995 og den hadde 1024*768 som max oppløsning!!! Hjelper ikke hvor mye annet stash maskinen har, jeg ville ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11492 er en artikkel og en del tråder om denne pcen allerede.... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 mulig..... jeg kom over den når jeg surfet på dinside.no! og tenkte at den måttte jeg bare vise dere!!!! hva tror dere andre?? jeg er menr at det ikke er noen tvil! Årets betse pc-kjøp! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=323778 Hva andre folk på forumet mener, finner du ut ved å lese diskusjonen om artikkelen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=323778 Hva andre folk på forumet mener, finner du ut ved å lese diskusjonen om artikkelen. jaja..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Siden det allerede finnes tråder om denne maskinen, stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg