steinhun Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hei. Jeg kunne tenkt meg et råd over hvilket hovedkort jeg skal kjøpe. Tenker litt på dette men kunne tenkt meg Firewire 800. Lurte og på om jeg skulle kjøpe PCI-e, noe dette kortet ikke hadde. Noen som har anbefalinger? Ikke umulig at den prosessoren skal klokkes littegrann.. Endret 10. november 2004 av Celeb0rn Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ASUS P5AD2 Premium har fw800 og PCIe, og det tåler nok en smule overklokking også Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) ASUS P5AD2 Premium har fw800 og PCIe, og det tåler nok en smule overklokking også Dette er vel ikke socket 939 Jeg har asus a8v selv, og er veldig fornød med det, det eneste du må passe på er at du kjøper revisjon 2.0 som har fungerende agp/pci lock. Endret 9. november 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Riktig, men skal man ha PCIe på den sokkelen så må man vente. Lenke til kommentar
erre Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vil anbefale dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL Meget bra hovedkort for 939, men skal du ha PCIe så må du nok vente litt til før du får det. Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sjøl har jeg dette MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR og er veldig fornøyd med det! En ting som ikke står i spec'en på Komplett sine sider iallefall er at deg er med WLAN! Kjekk bonus Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sjøl har jeg dette MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR og er veldig fornøyd med det! En ting som ikke står i spec'en på Komplett sine sider iallefall er at deg er med WLAN! Kjekk bonus Jeg har samme kortet, jeg er meget misfornøyd med layoutet på det, den er mildt sagt elendig. men ellers er det et meget bra hovedkort. Lenke til kommentar
toreide Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har asus a8v selv, og er veldig fornød med det, det eneste du må passe på er at du kjøper revisjon 2.0 som har fungerende agp/pci lock. Har du rev 2? Hvor kjøpte du det i så fall? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har asus a8v selv, og er veldig fornød med det, det eneste du må passe på er at du kjøper revisjon 2.0 som har fungerende agp/pci lock. Har du rev 2? Hvor kjøpte du det i så fall? Nei, har desverre rev 1. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Noen som vet når pci e kommer til 939 da? Hvis ikke så kjøper jeg p4 istedet.. Hva ville dere kjøpt? Mest for pengene liksom... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vil be threadstarteren se på netiketten angående emne-bruk Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 PCI-e på 939 og 745 er vel å få etter jul en gang uten å vite det helt eksakt. Kanskje verdt å vente på siden du får mye maskin for pengene med en AMD 64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå