Re-Offender Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Testet hos Tomshardware! Må virkelig si 3D ytelsen på bærbare virkelig begynner å ta seg opp Endret 9. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dette er jo helt fantastisk Knuser jo min maskin og alle andres her på forumet, men det er jo aaaltfor store maskiner. Er jo en slepbar stasjonær PC. Når de kommer ned under 4 kilo så blir det jo bedre. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Pøh... du har bare godt av den lille trimmen du får... Lenke til kommentar
defensor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Leste testene på Anandtech & HEXUS. En ting som irriterer meg litt er at de ikke tar seg bry med a sammenliken GeForce Go 6800 med dagens kort feks MR-serien. Blir litt kjedelig å kikke på 3dmark score'n på en side for så å sammelikne den med en fra en anne side:(... Noen som har en anelse når vi kan vente oss maskiner med slike skjermkort? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Leste testene på Anandtech & HEXUS. En ting som irriterer meg litt er at de ikke tar seg bry med a sammenliken GeForce Go 6800 med dagens kort feks MR-serien. Blir litt kjedelig å kikke på 3dmark score'n på en side for så å sammelikne den med en fra en anne side:(... Noen som har en anelse når vi kan vente oss maskiner med slike skjermkort? utpå våren en gang i norge (hvis vi er heldige) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå