torger74 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Er det noen andre som opplever treghet i systemet når noen av de kontaktene som du har lagt til bilde av ringer? Jeg opplever at når en av de ringer at det tar 2-4 sekunder fra jeg svarer til det er mulig å kommunisere med personen som ringer. Jeg har testet om det kunne være personifisertringelyd eller annet, men problemet ble bare borte når jeg tok bort kontakt bildet. Er det noen som har en løsning på dette problemet? Er ellers veldig fornøyd med min telefon. Endret 9. november 2004 av torger74 Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har du brukt bilder som er tatt i 1290x960 (eller hva det er) oppløsning? Har lest om dette flere steder, og dersom man bruker bilder som er tatt i lavere/laveste oppløsning, så har det ikke vært noe problem lenger... Lenke til kommentar
torger74 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvilken oppløsning er opptimal å bruke da? Endret 9. november 2004 av torger74 Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken oppløsning er opptimal å bruke da? Så liten oppløsning som mulig, skulle vel være logisk. Det større bilde den må åpne, det lengre tid tar det. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke telefonen en mulighet som gjør at du kan krympe bilder til egenvalgt størrelse (blant de faste str)? Det bildet du bruker som ID bilde når noen ringer trenger jo ikke være større enn akkurat skjermstørrelsen for det er jo et bilde du bare bruker i den sammenhengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå