bazzo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg får ikke kopiere tekst fra photoshop til notepad eller noen andre tekst editorer. Noen andre som har dette problemet eller skal det være sånn ? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg får ikke kopiere tekst fra photoshop til notepad eller noen andre tekst editorer.Noen andre som har dette problemet eller skal det være sånn ? Skal ikkje være noe problem, testet nettopp for sikkerhetsskyld.. Dobbelklikk tekst layer Ctrl + C Åpne teksteditor Ctrl + V Kan være at PS har hengt seg litt, da holder du inne ctrl + alt + shift når du starter PS. Da resetter du programmet (bør gjøres 1 gang i uken, iallefall om du sitter mange timer hver dag). Husk å lagre evt. settinger du har, det blir satt tilbake til default. Lenke til kommentar
absent Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvis du har rastarized text-layeret så kan du ikke lenger kopiere fra det, så du må kopiere før du evt. tar raztarize layer, da det ennå er vector-basert. tror jeg da Endret 9. november 2004 av absent Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Fungerte med " ctrl + alt + shift " takker Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fungerte med " ctrl + alt + shift " takker Jepp, det løser det meste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå