sixx Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilke av disse to kortene er det som er best?? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg tror at 6800 er en smule bedre .. Men kanskje ligger de likt.. er ikke helt sikker.. Men hvis du kjøper et 6800LE så kan du mode den til 16pipes Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 For det første så finnes 6600GT forløpig kun som PCIExpress kort (kommer etterhvert i AGP format også), mens det er vanskelig å få 6800 i PCIExpress (har sett et 6800GT kort), så det første du må svare på er: AGP eller PCIExpress? Ellers regner jeg med at 6800 er ørlitegrann raskere enn 6600GT, men det kommer også an på minne-konfigrasjonen på kortene du ser på, klokking, etc. 6800LE, er som Ducky sier, et ganske godt kjøp til prisen, men ikke regn med å få åpnet pipene. Jeg kjøpte akkurat et Gainward 6800LE som det ikke gikk å åpne pipene på. Hvis en får det til så må en heller se på det som bonus. Merk at 6800LE kun finnes i AGP-variant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå