skjeller Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hjælp jeg har kigget på disse to kameraer. Canon A95 Sony V1 hvilken af disse skal jeg vælge og hvorfor. mvh thomas P.F.T. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Som altid er det nemmere at hjælpe, jo flere oplysninger man har. Derfor: Hvad skal kameraet bruges til, hvad er dine behov, hvad er vigtigt, etc.? Og hvorfor er det lige de 2 kameraer du vil vælge imellem? Lenke til kommentar
skjeller Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Det er til familiefoto.Da jeg har 4 børn skulle det være et som er hurtig og et som vi kan have med i en lille taske.Jeg heller lidt til sony da det har 4xzoom. mvh thomas Lenke til kommentar
skjeller Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Sonv V3 koster jo også meget mere. Pris på kameraet må ligge på:max 3500kr mvh thomas Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ved godt at Sony V3 er noget dyrere end dine 2 andre alternativer. Var inde på www.dcresource.com i går og læse testen af Sony V1, og den var faktisk ret rosende, bortset fra den lidt lave farvemætning i billederne. Både V1 og Canon A95 er, som jeg skrev i meddelelsen til dig, gode kameraer, og måske de bedste i den billigere ende af kameraer med fuld manuel kontrol. Derfor ser jeg valget mellem dem som en smagssag - kig evt på dem i en butik, hvor du kan få lov til at holde på dem og se dem, det kan være at det ene af dem falder mere i din smag en det andet... Held og lykke med købet Lenke til kommentar
skjeller Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 TAK FOR HJÆLPEN MH THOMAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå