Gå til innhold

Hvilket pc-høyttalersystem synes du er best?

Anbefalte innlegg

Er det Z-5500, Gigaworks, Promedia eller kanskje et annet >=5.1-system som gir den beste lyden? Jeg må presisere at prisen ikke må overstige 5000...

Etter min mening er rekkefølgen:

- Klipsch Promedia Ultra (Skal ha den mest presise subwoferen og dessuten ha bra høyttalere)

- Creative Gigaworks S700/S750 (Har en kraftig og presis subwofer og bra høyttalere)

- Logitech Z-5500 (Har bare et fulltoneelement! Er dessuten usikker på om subwoferen er blitt mer presis enn Z-680)

Jeg er egentlig inhabil siden jeg bare har hørt Gigaworks (eier et eksemplar selv), da må jeg basere rangeringen etter anmeldelser... Men det finnes ikke anmeldelser av Z-5500 enda, men jeg forbeholder meg likevel retten til å komme med en uttalelse. Jeg tviler svært på at Z-5500 kan slå de andre på lista mi, siden de ikke er toveis, selv om systemet skal være en forbedret utgave av Z-680.

Få høre hvordan du vil rangere de tre beste! :)

Edit:

Hvis du er interessert kan du lese min egen brukertest av Gigaworks S750

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Klipsch er uten tvil det beste settet du får til pc. Klipsch stiller i en egen klasse i forhold til de andre settene på markedet. Kvaliteten på Klipsch settene er helt overlegent andre sett, som eks. mitt sett fra Creative, plast tvers igjennom, og kjedelig og platt lyd. Klipsch er av en helt annen byggekvalitet. Og bruker mye bedre komponenter enn andre sett. Det spiller langt penere, og med et mye høyere volum uten å forvrenge lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...