p00tie Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Vet ikke om jeg hørte feil en gang, men har nettopp kjøpt megMSI KT3-Ultra og Geforce 4 Ti4400. Når jeg har innstallert windows 98 ferdig. Med engang den kommer inn på windoes fryser bildet og blir slike sikksakkbilder. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Installer et ordentlig operativsystem som xp pro eller 2000 pro.=) Da skal du se at ting fungerer. 98 er for tapere Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg regner med at det er denne saken du husker å ha hørt. GF4 MX serien har problemer med MSI KT266A hovedkort. Men du har TI4400 og KT333, og det skal etter sigende fungere helt greit. Jeg har ingen løsning på ditt problem sånn på stående fot dessverre :sad: Sikkert noen andre her på forumet som kan hjelpe deg. Og til deg onanias: Gå og sleng dritt et annet sted er du snill! Kalle folk for tapere fordi de bruker 98 er lavmål ! 98 er fortsatt det beste OS'et (i enkelte tilfeller det eneste) for de som vil kjøre gamle spill. Et lite PS til deg lethang: du skulle ha postet denne under "skjermkort/skjermer". Du risikerer bare at at en moderator stenger tråden din. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-05-25 18:15 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Onanias skrev (2002-05-25 17:42):Installer et ordentlig operativsystem som xp pro eller 2000 pro.=) Da skal du se at ting fungerer. 98 er for tapere Drit å dra med slike innlegg. Ser at du er ny her på forumet og at det er første meldinga de men vi prøver å holde en sakelig hjelping(?) her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå