KrizZzo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har problemer med skjermkortet mitt.. det funker ikke i det hele tatt? får ikke noe respons på skjermen når jeg kobler til skjermkontakten=S hva kan dete være? Lenke til kommentar
wildv Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det første du må sjekke er om kortet er satt godt i AGP-porten. Dernest kan det være en ide å sjekke om skjermkortvifta (Om du har en da...) snurrer. Det betyr at kortet iallfall får strøm. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Deffekt kort, eller at kortet ikke er plassert riktig på hovedkortet som regel. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er ikke sikkert dette er skjermkortet ditt. jeg har hatt et lignende problem Jeg starter opp pcen og alt starter , men jeg får ikke opp noe bildet på skjermen. Men når jeg drar ut skjermkabalen så får jeg opp at den ikke er koblet til. Det som var problemet var : CPU Vifte og Cpu satt feil Cablene fra strømforskyningen var satt feil til hardisc og skjermkortet. Så prøv litt før du eventuelt gir opp å får hjelp eller finner ut at kortet ditt er fukka. Prøv gjærne kortet i din kompis pc. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det første du må sjekke er om kortet er satt godt i AGP-porten. Dernest kan det være en ide å sjekke om skjermkortvifta (Om du har en da...) snurrer. Det betyr at kortet iallfall får strøm. kortet får strøm ja.. det er jo en ekstra tilkobling for strømkontakt på skjermkortet.. å vifta går uten at denne er tilkoblet også.. har testet det i flere maskiner men samme problemet der også.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan også være at du har en veldig svark strømforsyning som ikke klarer å fyre i gang kortet... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 har testet det i flere maskiner men samme problemet der også Vel, hvis du har testet det i flere maskiner er det jo ganske åpenbart at skjermkortet ikke funker... Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Kan også være at du har en veldig svark strømforsyning som ikke klarer å fyre i gang kortet... 450WATT er det for lite da mener du? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 450WATT er det for lite da mener du? Igrunn ikke, men det kommer jo an på hvor mange A den leverer på de aktuelle railene og hva som er koblet til den... Men det er nok ikke det. Slenger meg på troen om defekt kort. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 450WATT er det for lite da mener du? Igrunn ikke, men det kommer jo an på hvor mange A den leverer på de aktuelle railene og hva som er koblet til den... Men det er nok ikke det. Slenger meg på troen om defekt kort. ok.. takker for tips=) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det MÅ være kortet siden jeg har x800 pro og kjører med 330 w strømforskyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå