Gå til innhold

Tekst som glir bortover sida

Anbefalte innlegg

Fant ikke på betre emne tittel menmen.. vet ikke helt hvor jeg skulle poste den heller, men jeg satsa på at det kunne gjerast i css.

Jeg lurte på korleis eg skal få ein tekst til å bevege seg i eit fast tempo bortover sida og når den kjem helt til høgre så dukker den opp til venstre igjen...

Håper noen forsto de her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt grei til news og ting som det der.

Men det som er teit er at teksten lagger så veldig med ISDN/Modem, selv om det skulle begynne å bli ett mindre problem nå da..

Om den lagger, er det på grunn av en treig PC, ikkje pga treig linje. Alt på ei side blir lasta på en gang, og dette er ikkje et unntak.

Uansett så anbefaler eg å holde seg vekke fra en slik fjortiseffekt, den er berre unødvendig og gjør den teksten du vil framheve vanskeligare å lese.

Lenke til kommentar
Den teksten kunne du plassert der uten noe scroll. Er utrloig irriterende å lese tekst som flyr bortover sida.,

Ser veldig .tk ut også.. ;)

Nå stopper den opp etter en scroll... ka du mente me .tk? den tok jeg ikke helt :hmm:

Lenke til kommentar

Men det som er teit er at teksten lagger så veldig med ISDN/Modem, selv om det skulle begynne å bli ett mindre problem nå da..

Lagger med ISDN/modem? Det var jo dagens kommentar. Akkurat som om båndbredde spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Den teksten kunne du plassert der uten noe scroll. Er utrloig irriterende å lese tekst som flyr bortover sida.,

Ser veldig .tk ut også..  ;)

Nå stopper den opp etter en scroll... ka du mente me .tk? den tok jeg ikke helt :hmm:

At den ser .tk ut betyr at den ser ut som du er særdeles uproffesjonell.

Lenke til kommentar

Ser veldig .tk ut også..  ;)

At den ser .tk ut betyr at den ser ut som du er særdeles uproffesjonell.

ok.. lærte jeg noe nytt i dag og :) hva synest dere ellers om sida da? kansje litt offtopic menmen

Lenke til kommentar

Lagger med ISDN/modem? Det var jo dagens kommentar. Akkurat som om båndbredde spiller noen rolle.

Prøv så ser du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...