magneto Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Dette spillet er blitt mye omtaly og det er mye positivt som virrer i luften. Se selv på bilden og døm. Er veldig spent på dette, http://gamespot.com/gamespot/stories/scree...2867793,00.html på side 2 er det mer fare på fære!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 http://gamespot.com/gamespot/stories/scree...2867793,00.html dette er vel hele linken.. Hakke hørt så mye om spillet men d ser kult ut.. Forresten så dukka vel ikke menneskene opp før flere millioner år etter dinosaurene..? hva er egentlig "storyen" med dette spillet? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Dinoen spiste jo opp en dude der Er imot slike volds spill jeg, vet jo aldri om noen klikke fullstendig og tror de er dinoer. Resultatet kan jo bli att 14'isser springer nakne rundt og gnager 75år gamle eksamens sensorer på leggen. Nei holder meg til PacMan og Tetris jeg :razz: Lenke til kommentar
Protector Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Forundre meg ikke en kvartmeter om noen teit politiker bruker det du sa rett over her som er argument for å få stoppa den fæle volden i dataspill! men du... har dekk ikke noe navn på saken da.. eller heter den bare bc impressions og hva står bc for?? before christ? eller christian? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 "hva er storyen bak dette spillet?" klikk på et av bildene klikk "Back to Story" bertie Lenke til kommentar
magneto Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Det heter Before Christ. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Er vel en slags remake eller oppfølger til det gamle BC på sega genesis? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Dette blir stort ja! Får bare håpe det blir bedre enn Black & White da.. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Kan si noe av det jeg vet om gameplayet. Man styre en stamme og skal sørge for at den overlever og blir så sofistikert som mulig. Det er ikke noe ovenfra strategi-spill. Det blir mer et action/adventure-spill bare med mer tenking. Man styrer forskjellige personer og må gjøre alle mulige ting for å sikre stammens overlevelse. Mat,utsyr ol. Områdene er utrolig store og flotte. Man føler friheten bare ved å se bildene. Verdenen er utrolig farlig som man også ser. Farer som T-rex og andre rovdyr blir ikke lett og overleve. Personen i stammen lærer også av deg. Går man bort å smaker på en busk, så vil kanskje en av de andre få lyst til å prøve det. Så kan det utvikle seg til at du lærer en til å plukke bær. Så kan de finne på å gå ut en gjeng og plukke til stammen. Skjønner? Ai'en vil bli utrolig fleksibel. INGEN vil oppleve BC helt likt. Sog Project Ego er det masse detaljer som ingen har tenkt på før. Tror det blir konge! Er ikke redd for å bli skuffet. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Se på TREX-en på de bildene? Vet dere at det er en baby TREX og at mammaen er ca. 3 ganger så stor. Det er awsome! Peter Molyneux var utrolig skuffet første gang han så størrelsen til TREX-en, så han valgte å gjøre de LITT større. Tenk å se en sånn en i full aktivitet, med gode animasjoner. Det blir sinnsyk... Verdnen er visst veldig godt simulert i den versjonen som ble vist "behind closed dores" på årets E3. Og helt sinnsykt detaljert... http://www.teamxbox.com har en god artikkel om BC i dag, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå