Primary Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei. Etter en rekke forsøk på å installere nyeste versjon av Ati catalyst Controll center får jeg stadig denne feilmeldingen: CLI.exe - Programfeil Programmet ble ikke riktig initialisert (0x0000135). Klikk OK forå avslutte programmet. kan noen der ute hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Min lillebror som har 9700pro skjermkort fikk og dette etter å ha installert denne. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har dere installert Microsoft Dot.net framework? Kan lastes ned på www.microsoft.com. Såvidt jeg husker må man ha det installert for ati controll center skal fungere. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har dere installert Microsoft Dot.net framework? Kan lastes ned på www.microsoft.com. Såvidt jeg husker må man ha det installert for ati controll center skal fungere. Rett meg hvis jeg tar feil. Stemmer det. Lenke til kommentar
Primary Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Takk for tipset om Dot.net Framework. Var innom Microsoft og her var det flere typer nedlastninger. Hvilken av disse trenger jeg? Har installert SP2, men det hjalp ikke..... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 du trenger NET framework 1.1 (tror jeg den heter) Lenke til kommentar
Primary Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ok Tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå