Frijazz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Erfaringsmessig er ikke dette forumet særlig interessert i NBA, men det er verdt et forsøk! Endelig, NBA er i gang igjen. Mye spenning i år siden det var mange spillerbytter i sommer. Toronto har begynt overraskende bra, og Sacramento overraskende svakt. Jeg tipper San Antonio og tittelforsvarerne blir harde å slå i år. Toppscorer blir McGrady eller Wade, men også KB kan melde seg inni den kampen, og AI kan vinne den tittelen om han holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hoho, jeg har så mye peiling om NBA at jeg har hørt om Michael "Air" Jordan for mange mange år siden. Og har vel hørt om Lakers da.. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hoho, jeg har så mye peiling om NBA at jeg har hørt om Michael "Air" Jordan for mange mange år siden. Og har vel hørt om Lakers da.. Det er jo en start! Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jo NBA "kick off" er bra, men her sitter en stakkars basketspiller uten noen kanaler med vett... OH THE HUMANITY!!! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jo NBA "kick off" er bra, men her sitter en stakkars basketspiller uten noenkanaler med vett... OH THE HUMANITY!!! Sender ikke Canal+ NBA hver fredag? De gjorde det i fjor, har desverre ikke Canal+ selv. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Me neither. Livet er hardt for faen Skulle ønske jeg hadde en eller annen Amerikansk sportskanal. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg husker før i gamle dager (slutten av 80-tallet) da Screen Sport hadde sendinger i Europa, de sendte bare amerikansk idrett. Da fikk jeg med meg et par basketballkamper hos kamerater. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Oh the memories.... Hehe, var forsovitt ikke veldig bevist på noe som helst på 80-tallet (født -87) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Oh the memories....Hehe, var forsovitt ikke veldig bevist på noe som helst på 80-tallet (født -87) Da hadde du nok beskjeden glede av eventuelle NBAkamper som tilfeldigvis rullet over skjermen ja. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mhm du kan si det sånn Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare for å irritere folk og for å være stygg, hvem bryr seg? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare for å irritere folk og for å være stygg, hvem bryr seg? Ikke du i hvertfall... Make like a pie an leave! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tror det heter "and leave". Og ja, skal holde meg vekke hefra Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, du tokk den ikke? Lenke til kommentar
joolae Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg var og så på Atlanta Hawks spille hjemmekamp mot Houston Rockets i dag. Houston Rockets ledet hele kampen, men Hawks tok dem igjen da det var ca. 5 minutter igjen. Atlanta vant 88-84 Jaja, jeg er egentlig ikke noen superfan av NBA, men det var morsomt uansett. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg var og så på Atlanta Hawks spille hjemmekamp mot Houston Rockets i dag. Houston Rockets ledet hele kampen, men Hawks tok dem igjen da det var ca. 5 minutter igjen. Atlanta vant 88-84 Jaja, jeg er egentlig ikke noen superfan av NBA, men det var morsomt uansett. Skulle gitt mye for å ha vært på en kamp igjen! Sist jeg vra på kamp var for 6 år siden, og det var selvfølgelig Chicago. Det er jo litt stilig at Atlanta slår Houston, Atlanta er jo ikke akkurat i toppform i år heller. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Oy, lenge siden jeg var basketfan ja.. Men heia San Antonio Sendte ikke tv2 eller tvnorge NBA program før? \\Sp33D Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Oy, lenge siden jeg var basketfan ja..Men heia San Antonio Sendte ikke tv2 eller tvnorge NBA program før? \\Sp33D Jo, de sendte NBA action. Desverre ikke nå lenger. Spurs er mitt favorittlag også! I år vinner San Antonio, Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen av de godegamle SAS spillerne igjen eller? Husker jeg hadde en hel perm med SAS kort Det og seatle supersonics, det var tider... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen av de godegamle SAS spillerne igjen eller?Husker jeg hadde en hel perm med SAS kort Det og seatle supersonics, det var tider... Årets lag er som i fjor dominert av Tim Duncan, Tony Parker (fransk), og Manu Ginobili (Argentina). Gode gamle David Robinson la opp for to år siden. Mye slossing med publikum har medført lange utestengelser for flere spillere. Ron Artest mister resten av sesongen, og samtidig 5 mill $ i lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå