Gulliksen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg skal kjøpe meg en modda xbox og syntes tilbudet til digistore virket veldig bra. Er det noen som har handlet her før og kan dele sine erfaringer ? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jge vet hvem vedkommende som driver DigiStore er, så kall meg gjerne innhabil. Men jeg sitter med ett inntrykk av at han driver seriøst. Han gir jo greie garantier, tom prisgaranti. Dvs at finner du samme vare ett annet sted i Norge, får du samme pris hos han. (Må si fra FØR du handler). Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ok, godt å høre! Vet du hvor rask han er på å svare på mail ? Står mellom han og en annen, så jeg vil gjerne ha svar nokså raskt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg fikk nettopp moddet en xbox hos han, han er rask, og jeg er meget fornøyd. Sjekk sidene deres, jeg tror kanskje de tar ferie snart. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ferien dems var over på søndag Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har handlet masse på digistore, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå