Pels Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "For your eyes only" syns jeg var bra. Alt etter Golden Eye er dårlig må jeg si. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Syns ikke så mye om James Bond. Det er kvinnfolkfilmer Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Liker ikke James Bond noe særlig. Det meste blir for dumt. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg er ikke sikker men filmene til roger moore er definitivt best Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 "Goldfinger", Oddjob (kinamann med flyvende hat) eller hvordan man skriver det. Uansett er han den beste bond skurken, på andreplass finner vi han dvergen i "The Man With The Golden Gun". Neinei, du glemmer Jaws! 'You only live twice' og 'For your eyes only' er gode Bond-filmer. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 goldeneye! men det kan være farget av min kjærlighet til spillet ;-\ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 -Goldeneye -In her majesty secret service (eller noe) -Omtrent alle til Roger moore -Never say never again er ikke så verst Noen som vet hva film nr. 5 heter? Eneste jeg mangler isamlingen min. Også eneste filmen jeg ike har sett. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Noen som vet hva film nr. 5 heter? Eneste jeg mangler isamlingen min. Også eneste filmen jeg ike har sett. You Only Live Twice heter den femte Bond-filmen. Endret 13. november 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå