Allviteren Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva synest dere er den beste james bond filmen? Mine : 1. The man with the golden gun 2. The living daylights 3. Goldfinger Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bond tar seg best ut som mannssjåvinist, så: Goldfinger Dr. No You Only Live Twice Ellers er filmene Our Man Flint og In Like Flint gode Bond rip-off, og om mulig mer absurd og sexistisk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har ikkje sett så mange. Men den som gjekk i går kveld på nrk var bra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Goldeneye, tror det har noe med at spillet kom ut på N64 omtrent samtidig med at jeg begynte å interessere meg..... Ellers kommer Goldfinger, You Only Live Twice og The Man With The Golden Gun høyt på lista. Die Another Day saug big time! Endret 8. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 1. Goldfinger 2. On Her Majesty Secret Service 3. From Russia With Love 4. The Spy Who Loved Me 5. The Living Daylights Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Die Another Day saug big time! Goldeneye --> Rett og slett ille! Mine må vel være: - Dr. No - From Russia with Love - The Man with the Golden Gun (- The Living Daylights er heller ikke verst om jeg ikke tar feil. ) Liker Connery og Moore best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Golden Gun, Moonraker og Thunderball i ingen bestemt rekkefølge. A View to Kill er òg god, pga Walken. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alle JB'filmer med Brosnan suger , liker heller Sean Connery som James Bond Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Må jo være Dr. NO... Sean Connery er kongen av alle 007'er, og Ursula Andress er jo en fantastisk bondpike. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Goldfinger og Goldeneye!!! Goldeneye spille ruler enn da Endret 9. november 2004 av _Issue_ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Må si jeg liker stort sett alle de gode gamle James Bond -filmene, men jeg tror fortsatt Goldeneye er den beste jeg har sett. Mulig det har en sammenheng med spillet Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Live And Let Die A View To A Kill Endret 9. november 2004 av Chainsaw Charlie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 1. Goldfinger 2. Lisence too kill 3. you only live twice Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Goldfinger! "My name is Pussy Galore." "I must be in heaven." Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alle JB'filmer med Brosnan suger , liker heller Sean Connery som James Bond Nei. Ikke Goldeneye. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "Goldfinger", Oddjob (kinamann med flyvende hat) eller hvordan man skriver det. Uansett er han den beste bond skurken, på andreplass finner vi han dvergen i "The Man With The Golden Gun". Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Roger Moore er jo den beste JB skuespilleren, så de fleste filmene med han er jo digg. Goldeneye var bra de første gangene jeg så den, men den blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Goldeneye er en av de beste, men den er også den eneste med PB som er verd å se. Så er det en jeg ikke husker hva heter, men det er den der de skal ha tak i en kodemaskin, og den øst-tyske mesteren i skiskyting kaster motorsykler på folk. Den inneholder all den gode, lune Bond-humoren. Eksempelvis er bob-, ski-, og motorsykkeljakt-scenen ned bobbanen konge. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Disse liker jeg. Ikke i riktig rekkefølge. In her majesty's secret service. The spy who loved me For your eyes only Live and let die Living daylight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå