Windoge Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Gikk innom CDon.com for å bestille Half-Life 2. Etter det jeg har hørt må vi kjøpe Half-Life 2 og CSS på 6 CD-plater med mindre en kjøper Collectors Edition som skal inneholde en enkel DVD. Men på CDON får jeg opplyst at begge pakkene inneholder en DVD. Stemmer dette? (Linkene fungerer ikke, men ta dere gjerne en tur innom og se selv) Endret 8. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 nei. begge kommer i DVD format.. har blitt sagt av.... hva heter de igjen? vivendli eller noe i den duren Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Vivendi eller Valve. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Vivendi eller Valve. Vivendi edit: også på HL2 bilde på gamer.no side står det DVD å http://bilder.gamer.no/19/19930/boksbilde-full.jpg å dette er standard pakken, ikke CE Endret 8. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Half-Life 2 kommer på DVD uansett om du kjøper standardpakken eller samleutgaven. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Half-Life 2 kommer på DVD uansett om du kjøper standardpakken eller samleutgaven. Neon som har prisene på de forskjellige pakkene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Takker for svar. Var redd for at kanskje CDON hadde gjort en feil ved å skrive at den "billige" utgaven kom som DVD. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Half-Life 2 kommer på DVD uansett om du kjøper standardpakken eller samleutgaven. Neon som har prisene på de forskjellige pakkene? "I butikkene vil dere finne to versjoner av Half-Life 2 i salg. Den vanlige versjonen, til 449 kroner, inneholder Half-Life 2 og Counter-Strike: Source, men Vivendi vil også lansere "Collector's Editition" med Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, eksklusiv t-skjorte og en Half-Life 2 Prima strategiguide. Prisen på denne blir 599 kroner. Begge versjonene leveres på DVD, men "Collector's Edition" lanseres ikke før mot slutten av november eller begynnelsen av desember." http://gamer.no/art.php?artikkelid=11116 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg spør deg jeg TST; Jeg har spilt gjennom Half-Life, Opposing Force, Blue Shift, Gunman Chronicles. Sikker på at jeg har glemt en expansion pack også, men det får være det samme. VIL jeg få noe utbytte av å bestille Collectors Edition med Half-Life: Source, eller bør spare pengene og kun gå for vanlig Half-Life 2? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) det har vel mest med hva du har lyst til .. hvis du har lyst til å spille gjennom hl1 en gang til med litt oppfrisket grafikk osv (dog ikke like bra som cs:s) så er det vel et godt valg, evnt silver pakka på steam Ja, er klar over at jeg ikke er TST. Endret 8. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Helt seriøst..... Er d 18års grense på HL2?? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 morsomt at TST klare å stenge en akkurat maken tråd: her! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Helt seriøst..... Er d 18års grense på HL2?? Ja. Er du overasket? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alle half life 2 versonene kommer på dvd cd og ikke vanlig cd! Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Alle half life 2 versonene kommer på dvd cd og ikke vanlig cd! /pirkemodus på Det er ingenting som heter dvd cd. Det er enten dvd (digital versatile disc) eller cd (compact disc). Hadde vært litt mye med forkortelsen "digital versatile disc compact disc" /prikemodus av Endret 9. november 2004 av IceCone Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alle half life 2 versonene kommer på dvd cd og ikke vanlig cd! Nei, de kommer på dvd plater. Det er ikke noe som heter dvd cd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 morsomt at TST klare å stenge en akkurat maken tråd: her! Jo, men saken er avklart. Da trenger vi ikke å gå off-topic i denne lengre. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg