Uxzuigal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Ja, dere hørte riktig, Everquest 2 slippes og selges enkelte steder i Norge i morgen, deriblandt på EBGames butikker. Før jeg forsetter får jeg komme med et gledes utbrudd: Etter alle denne vente tid, er venten endelig over, 1stk Collectors Edition av det som kommer til å bli , forhåpentligvis tidenes rollespill Har satt meg ned å pusslet litt med Character creation kit, og funnet meg 2 figurer, en Ogre(warrior:D) og en Darkelf (mage) Hva syntes dere? Og hva slags raser skal dere spille? Noen planer om guild, og rollespill? -Blandet gledes utbrudd og "nyskjerig"(typo i alle rettninger) post fra Snabben! Endret 11. november 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg er igang og storkoser meg! Vi blir endel Normen på den UK perferred serveren Runnyeye Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde tenkt å prøve det. Men jeg har testa WoW betaen og er solgt, frelst og overbevist. Det kan ikke bli så mye kulere. Full pvp mellom "the horde" og "alliance".. BLIR BRA! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Det er vel ikke full PvP i WoW? Tror det var safe zones? (Mulig jeg tar feil: ) - - Nå er det dagen hvertfall, EQ2 rett etter skolen i dag, får satse på en bra lansering uten alt for mye lagg problemer, men man skal ikke håpe alt for hardt, har vel ikke sett en eneste en lansering som har gått knirkefritt, men forstålig også når 10,000vis skal logge innpå EN server for å spille og lage characters ) *venter spent på å reise til EBGames* Men først: 2 timer mattematikk mm. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er vel ikke full PvP i WoW? Tror det var safe zones? (Mulig jeg tar feil: ) Yepp. Det finnes noen servere med det du snakket om. Men det finnes også ren pvp server Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 I følge "min" EBgames så kan ikke jeg få kjøpt det før 11 November, det er først da det har release i Europa. US er i dag. Så jeg må tydeligvis vente et par dager til, ikke for at det gjør noe. Jeg har jo Lineage II å kose meg med imens... Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Sikkert dumt spørsmål, men: Det holder ikke å ha EQ2 character creation delen for å laste ned resten av spillet? Hadde vært veldig greit for da kunne jeg kjøpt en cd key per telefon i stedet for å kjøre bil hele dagen Nevermind, Elkjøp Hønefoss slutter aldri å forbløffe. Dem solgte det faktisk, og billig. Endret 9. november 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Nydlig, dette er en dag som må FEIRES, etter jeg har skrevet mine artikkler på skolen og kommet meg til EBGames:D Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 I følge "min" EBgames så kan ikke jeg få kjøpt det før 11 November, det er først da det har release i Europa. US er i dag. Så jeg må tydeligvis vente et par dager til, ikke for at det gjør noe. Jeg har jo Lineage II å kose meg med imens... "Din" EbGames tar da veldig feil! "Min" EBGames selger spillet idag og det skal alle de andre også! Releasen i Europa er 11 November men EBGames får selge det nå..... Vi snakkes på Runnyeye ikveld, var der en god del timer igår og storkoste meg! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor får EB Games lov til å selge det i dag når release er 11 i Europa da? Hva er det som gjør de spesielle i forhold til andre aktører? Bare lurer her, siden det tydeligivs er delte meninger innad i EB Games. Min EB Games er forøvrig på Down Town, Porsgrunn... Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er jo ute i norske sjapper da... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde det ikke vært for at jeg har preorder fra EB games så hadde jeg gått til Elkjøp... Er fullstendig nybegynner på mmorpg spill da, men dette skal bli morsomt uansett... Lenke til kommentar
Soris Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvor mye koster det å spille dette spillet i mnd. ? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det koster 14,99$ i mnd. 14.99x6.5= +/- 100 kr. i mnd. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har lest at collector's edition har med et par snakkende statuer man kan ha i huset sitt i spillet, noe som høres ganske kult ut. Noen som vet om collectors edition er/vil bli tilgjengelig i Norge? Edit: Oida, det ser ut til at disse statuene også er tilgjengelige i DVD-utgaven. My bad. Selger de DVD-utgaven i Norge, eller er det kanskje bare CD-utgaven man får kjøpt? Endret 9. november 2004 av Juke Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Da "ble jeg hjemme" fra skolen i dag, og fikk anskaffet meg Everquest 2 knappe halvtimen etter at Spiderman her i Trondheim åpnet. Gleder meg til å få spilt det utover dagen. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) EQ2 i dag ja. Jeg og Audun Lindemann skal spille på Runnyeye (UK Preferred) sammen med en middels stor "haug" lokale folk i Kristiansand. Vi får lage en tråd med hvem som er hvem i hva guild, så vi kan umm.. vent litt, det er ingen pvp i EQ2 (enda). Men ja, det blir spennende å se hvordan EQ2 vil utvikle seg. Heisann, har du peiling på om det kommet inn på gamezone? blir gjerne med i guild vis dere har planer om å lage det.. Endret 9. november 2004 av Drakir-Frost Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Min EQ2 boks er kommet til PHILADELPHIA, PA, US ifølge UPS Track blir vel EQ2 i morra kanskje Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er det kult eller? Dere som har fått testa det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hei, dere må vente med å spille til jeg får skaffet meg det også, ellers blir jo characterene deres barskere enn min helt fra starten av! :!: Endret 9. november 2004 av Juke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå