Øsse Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 For en god stund siden knuste jeg skjermen på telefonen min, men alt anne var inntakt. Dette endte opp med at jeg kjøpte en ny 6610 siden bindingstiden var gått ut og det var billigere enn å reparere den. Nå for noen uker siden knuste jeg den igjen, kom ani i bildør. Uansett, bindingstiden er ikke gått ut og jeg har ikke så mye penger. Foreløpig bruker jeg en 5110 som pappa ikke bruker lenger siden han har kjøpt ny gjennom jobben. Da jeg knuste den forrige begynte enn venn av meg å snakke om å kjøpe en ny skjerm fra nettet (Englang, tror jeg). Nå som jeg har to slike mobiler som i bunn og grunn er helt inntakte, og bindingstiden ikk er gått ut, frister det jo å prøve å ordne de selv. Er dette mulig? Er det mulig å få kjøpte et slikt skjermkomponent å montere det selv? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 MyTrendyPhone.DK har sånt til 319,-. Hvor lett det er å montere selv skal ikke jeg snakke om da: Utbyttbar skjerm: Nokia 6610 Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg gjorde dette selv for en stund siden. det er bare å skru den opp, bytte skjerm og skru den sammen igjen. ingen lodding eller noe, det eneste du må passe på er at den ligger riktig, og at ingen smådeler forsvinner. det er norske nettsteder som selger mobildisplay også, det er ikke noe særlig dyrere det. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kosta meg 600 kr en gang for å bytte på 6610 display som en kamerat klarte å knuse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå