Lange Kjell Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hey Bestilte 10 stykker av disse viftene jeg, pengene brenner i lomma med stipend... Monterte noen i shuttle'n min, og jeg er veldig fornøyd med de. Ikke bråker de noe særlig syns jeg heller Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) De gjør temperaturene umulige siden du bare har luftkjøling, og temperaturen inni maskinen aldri kan komme under romtemp var det jeg også kunne tenke meg. jaja da var det nok ikke 30 grader inne allikevel da stekt Endret 17. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Enten det, eller noe mer troverdig; at termometerene er veldig unøyaktige. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) nope det tviler jeg sterkt på. tempen er faktisk det den viser (og det er jo bare innimellom at den er så kald) men jeg kan kjenne på kjøleribbene at det er kalt der. og det er jo seff når datan står på og ikke holder på med no spess. etter ca to timer call of duty ligger den oppi 40grader. men egentli så er denne tråden ganske uaktuell nå, fordi det nå er snart to uker siden jeg kjøpte de viftene+at de er satt opp til 35 nå Endret 18. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 nope det tviler jeg sterkt på.tempen er faktisk det den viser (og det er jo bare innimellom at den er så kald) men jeg kan kjenne på kjøleribbene at det er kalt der. og det er jo seff når datan står på og ikke holder på med no spess. etter ca to timer call of duty ligger den oppi 40grader. men egentli så er denne tråden ganske uaktuell nå, fordi det nå er snart to uker siden jeg kjøpte de viftene+at de er satt opp til 35 nå 35!!! OH NO! Da er de jo kjempe mye dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå