Spirograf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Har fått opp en dialogboks av og til ved inngang til HW.no i dag, se nedenfor. Hva skyldes det? Endret 8. november 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 sikkert bare reklamen som holdt på å bli skiftet ut, så gikk scriptet litt bananas, ikke vet jeg... Det er ikke farlig off topic: har du windows på nynorsk? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hehe, nei det er Opera. Og den er på bokmål... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hmm, ikke for å pirke, men tror personen som har skrevet den dialogboksen blander litt dialekter... Nok off-topic for nå.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei, ser ingen blanding jeg.. On, men jeg har ikke fått den der idag, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 'Fila' og 'meldinga' var vel det han siktet til. Men jeg tror det er lov å skrive det slik både på bokmål og nynorsk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 For å klarere opp her så kan jeg si at det samme har skjedd meg på flere nettsteder omkring og er nok ikke et hw.no problem men heller et Opera problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå