Gå til innhold

Treg baracuda harddisk

Anbefalte innlegg

Hei har nettopp kjøpt ny harddisk (Baracuda 200gb S-ATA)

Denne skulle brukes til lagring av musikk,filmen..osv

men det som er at når jeg skal kopiere noe til den eller laste ned noe som lages på den så skjer det kanskje hvert 10ende minutt at maskinen fryser seg helt. alt av musikk skjermbilde fryses...etter 20 sekunder blir den normal igjen... dette er veldig irriterende, noen som har en anelse hva som feiler harddisken?

(nei har ikke spyware,virus eller lignende)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men det som er at når jeg skal kopiere noe til den eller laste ned noe som lages på den så skjer det kanskje hvert 10ende minutt at maskinen fryser seg helt. alt av musikk skjermbilde fryses...etter 20 sekunder blir den normal igjen... dette er veldig irriterende, noen som har en anelse hva som feiler harddisken?

Mulig du trenger å oppdatere bios. hadde samme problemet, se om harddisken står i pio eller dma mode..

Lenke til kommentar

Mulig du trenger å oppdatere bios. hadde samme problemet, se om harddisken står i pio eller dma mode..

Hos meg var det strømkabelen som ikke var helt festet :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...