Schnickaschnicka Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg skal kjøpe høyttalere om ca 1,5 uke, og jeg lurer på om det hadde vært best å kjøpe f.eks logitech z5300 eller kjøpe f.eks en sub brukt og forsterker til 2000, så kjøpe høyttalere ved siden av og bygge opp til et 5.1 sett. noen meninger om dette? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du får ikke stort av løse komponenter hvis du bare har 2000 å bruke. Da er nok pc-høyttalere den beste løsningen. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg ville kjøpt Logitech Z-2300.. bra trøkk i den! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ok. går da for logitech z 5300 (men det som var det andre alternativet var å kjøpe sub den ene mnd, så kjøpe noe annet den andre mnd og til slutt ha et brukbart 5.1 anlegg), men går uansett for logitech. Hvor kan man få kjøpt høyttalerledninger. De som følger med z5300 blir antakeligvis for korte så jeg må ha noen lenger. Ca 2x10 meter Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ok. går da for logitech z 5300 (men det som var det andre alternativet var å kjøpe sub den ene mnd, så kjøpe noe annet den andre mnd og til slutt ha et brukbart 5.1 anlegg), men går uansett for logitech. Hvor kan man få kjøpt høyttalerledninger. De som følger med z5300 blir antakeligvis for korte så jeg må ha noen lenger. Ca 2x10 meter Bilrekvisita-avdelinger, Bilstereo-shapper, Biltema, Claas Ohlson, mm Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ok. går da for logitech z 5300 (men det som var det andre alternativet var å kjøpe sub den ene mnd, så kjøpe noe annet den andre mnd og til slutt ha et brukbart 5.1 anlegg), men går uansett for logitech. Hvor kan man få kjøpt høyttalerledninger. De som følger med z5300 blir antakeligvis for korte så jeg må ha noen lenger. Ca 2x10 meter Bilrekvisita-avdelinger, Bilstereo-shapper, Biltema, Claas Ohlson, mm hva sånn ca koster det da? link? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ok. går da for logitech z 5300 (men det som var det andre alternativet var å kjøpe sub den ene mnd, så kjøpe noe annet den andre mnd og til slutt ha et brukbart 5.1 anlegg), men går uansett for logitech. Hvor kan man få kjøpt høyttalerledninger. De som følger med z5300 blir antakeligvis for korte så jeg må ha noen lenger. Ca 2x10 meter Bilrekvisita-avdelinger, Bilstereo-shapper, Biltema, Claas Ohlson, mm hva sånn ca koster det da? link? jobber selv på Torshov Bilrekvisita.... Der tar vi 19,- meteren for toleder's 1,5 kvadrtat. Biltema er vel noe billigere. Claas Ohlson har sikkert pakker med noen 1mm3 kabler med 20 meter til ca 100,- Pleier som regel å holde til ditt bruk trur jeg, med tanke på at dette bare er noen stusselige satelitter i et surroundanlegg. GL! -mE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå