morten2101 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Coaxer har diskant og mellomtone sammen, mens komponentsettene har separat diskant og mellomtone. Dette gjør det enklere å justere lydbildet i bil siden diskant og mellomtone kan flttes litt rundt på. Men så er det jo slik at det ideelle elementet hadde vært en coax-sak lagd slik at diskanten i midten ikke påvirket den bakenforliggende mellomtonen. Men da begynner vi å snakke teori og ikke praksis, hehe hmm Så det anbefales komponentsett for å bedre lydbildet fordi diskanten ødelegger for den bakenomliggende mellmotona i coaxer? Mine "hull" for frontsettet er nede i "ankelhøyde", så da burde jeg nok ihvertfall satse på komponentsett eller? bare tenker høyt jeg Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 da ville jeg satsa på komp. sett... 13 eller 16,5 cm?? monter mellomtone i døra, og diskanten på A-stolpen eller dashen... Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 da ville jeg satsa på komp. sett... 13 eller 16,5 cm??monter mellomtone i døra, og diskanten på A-stolpen eller dashen... 13cm tror ikke det er plass i døra, blir mye stress og begynne å kutte opp døra også. Mangler utstyr her jeg er nå, kanskje et prosjekt når jeg kjører bilen hjem fra førstegangstjenesten hvor jeg er nå. ( oslo - gardermoen ) - bor i stavanger MVH Morten Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 da ville jeg gått for noe som passer i de originale hullene ja... er jobb å få pent hvis du skal byne å bygge/modde dørpanel.... håpe du blir fornøyd og at jeg har vært til hjelp... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå