Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Trenger litt hjelp her med overføring av filer fra en bærbare til en annen bærbar. Den ene har Win2000, og den andre har XP. Jeg har noen filer på den med Win2000 som jeg gjerne vil overføre til den andre pcen min. Åssen går jeg fram for å gjøre dette? Jeg har koblet en krysset nettverkskabel mellom de to bærbare nå. Jeg har søkt på maskinenes navn og jeg finner begge. Men hva gjør jeg herfra? Når jeg dobbeltklikker på navna så må jeg oppgi brukernavn og passord. Er det noe spesielt jeg trenger å gjøre? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skriv inn administrator brukernavn og passord, så skal du få tilgang. Ellers må du sette opp en midlertidig share på maskinen uten passord for eksempel. -Stigma Lenke til kommentar
matley Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det jeg pleier å gjøre er å lage en ny mappe med de filene jeg vil dele. deretter går du inn på mappens egenskaper og trykker på deling.Her kan du velge forskjellige innstallinger for deling, blant annet om andre brukere skal kunne forandre filen eller bare se/kopiere. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Tipset til Stigma virket. Takk for hjelpen. matley: Jeg hadde allerede satt den på deling. Det var bare brukernavn og passord som var problemet, men det er løst nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå