cell Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fant ikke på betre emne tittel menmen.. vet ikke helt hvor jeg skulle poste den heller, men jeg satsa på at det kunne gjerast i javascript. Eg lurte på korleis eg skal få ein tekst til å bevege seg i eit fast tempo bortover sida og når den kjem helt til høgre så dukker den opp til venstre igjen... Håper noen forsto de her Takker extra mye dersom eg får et ferdig script Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Scrolling i statuslinje Scrolling i input-felt (her kan du forandre farge slik at inputfeltet ikke synes) ...eller så vet jeg ikke hvordan det ligger ann med marque(e) for tiden. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen som nevnte marquee.... Her er hvertfall en enkel marquee: <marquee loop="infinite" width="50%" bgColor="green" height="30">Hva driver du med? Jeg suser over skjermen.....</marquee> Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vekk med marquee! Huff, få det vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå