Ozelot Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Driver og kikker litt rundt på tester og slikt av forskjellige rambrikker og stopper innom crucial sin side hvor jeg kjøpe via siden deres. Ved å bruke en valutaomregner, kom jeg fram til at jeg skulle betale 1600,- (ca) for 1gb med crucial ballistix pc3200 ram. Det jeg lurer på , er hvor mye frakt\toll\whatever vil det kommer på ? Såklart,det skal mye til, for at jeg skal kjøpe direkte fra crucial, men litt gøy hvis jeg kunne spart en masse penger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Toll og 24% moms må legges til på varer over 200 kr. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 du har ikke garanti hvis det skjer noe vel? jeg hadde ikke kjøpt pc deler utenlands.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 du har ikke garanti hvis det skjer noe vel? jeg hadde ikke kjøpt pc deler utenlands.. Mesteparten av RAM kommer med livstidsgaranti så det kan man sikkert ta direkte med produsent. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Som nevnt ovenfor ram kommer som oftest med livstidsgaranti. Uansett skal du være veldig uforsiktig for å ødelegge en rambrikke om du behandler den "rett". Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Edit: Beklager en dobbeltpost, min første faktisk Endret 8. november 2004 av Deuce Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har kjøpt noe i Danmark siden jeg var der i sommer. Kjøpte bl. a. cpu'en, ram'en og cd-rom'en der da jeg sparte 200-300 kr. i forhold til hjemme (da med riktig valuta!) Den butikken heter Århus PC-lager mener jeg.. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 frakte med seg det for measly 200 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå