Gå til innhold

Sketchup 3D test


Koffe

Anbefalte innlegg

Morn! Jeg har sett på sketchup siden der det går an å laste ned en trial av programmet. Mange av worklogene innehloder fine bilder laget i sketchup.

 

Jeg har noen spørsmål:

 

Har dere noen anbefalinger til gode liker til walktrough sider?

 

Er personalinfoen noe viktig å oppgi? Sender de fks passkode på mail?

Har ikke akkurat så veldig lyst til at de skal ringe hjem til meg :p

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yupps!

 

Du TRNGER ikke fylle inn riktige oplysninger, du mottar ingen kode, men det er jo en grunn til at de vill ha litt opplysninger fra deg tilgjengjeld for at de gir deg en fult fungerende versjon av programmet. Jeg har fylt ut med riktig personalia, så viser jeg en oppriktig interesse! :-)

 

Video tutorialene som ligger på Sketchup.com er geniale når det gjeder å lære seg det grunnleggende, ellers kan du ta deg en tur innom forumet på Bit-Tech.net hvor du kan finne endel meget nyttige SketchUp guider.

Lenke til kommentar
Yupps!

 

Du TRNGER ikke fylle inn riktige oplysninger, du mottar ingen kode, men det er jo en grunn til at de vill ha litt opplysninger fra deg tilgjengjeld for at de gir deg en fult fungerende versjon av programmet. Jeg har fylt ut med riktig personalia, så viser jeg en oppriktig interesse! :-)

 

Video tutorialene som ligger på Sketchup.com er geniale når det gjeder å lære seg det grunnleggende, ellers kan du ta deg en tur innom forumet på Bit-Tech.net hvor du kan finne endel meget nyttige SketchUp guider.

nå er det lenge siden jeg prøde meg på det der sist, men de der tutorialene er VANSKELIGE...

de er laget med en gammel versjon, så det er vanskelig å finne det tutorialen ber deg om i tide, og du blir ofte nødt til å sette på pause, lete lenge og evt. spole tilbake..

 

det var iallefall mine erfaringer..

 

MEN, jeg skal nok sette meg inn i det der når jeg får en briliant idè til kabinett :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...