Tha_Dragonslayah Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Denne meldingen får jeg omtrent hvert andre minutt og lurte på hva feilen kan være? Kan det være et virus? Jeg har nå byttet nettverkskort mange ganger, og reinstallert de nødvendige driverne, men får fortsatt denne feilen. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Mvh, Tha_Dragonslayah Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Prøvd med en annen nettverkskabel, og en annen enhet i den andre enden? Lenke til kommentar
tli Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har samme problemet. Må klare meg uten routeren og trådløst nett ei stund. Det virker når jeg ikke går gjennom den (D-link di-624+), men kopler direkte i modemet. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvilke kort har du prøvd? Hvis du ikke har prøvd med 3Com, gjør det. Lenke til kommentar
alfi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde også dette problemet med en router fra nextgentel. Ringte kundeservice forklarte problemet de sendte meg en ny router og problemet var løst. Lenke til kommentar
Tha_Dragonslayah Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har samme problemet. Må klare meg uten routeren og trådløst nett ei stund. Det virker når jeg ikke går gjennom den (D-link di-624+), men kopler direkte i modemet. Wtf?! Det er den samme routeren jeg har! T_T;; Får prøve å kjøre uten router da -_- Help is highly apreciated T_T Btw, ja, har byttet nettverkskort/kabel, går dårlig da og, så jeg tenker meg det er routeren sin feil. Lenke til kommentar
Tha_Dragonslayah Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Bump? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå