Gå til innhold

Pekeredskap ved presentasjon

Sire

Anbefalte innlegg

Finnes det noe trådløst pekeredskap (ikke mus) som man kan bruke ved Powerpoint presentasjoner (for å spole frem og tilbake osv. slik at man slipper å stå i nærheten av pc hele tiden) Eller bruker man trådløse mus? Bør være usb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men den var så kostbar. Hva om jeg kjøper denne:

[Klipp]

Vil dette funke?

Har ikke prøvd den kombinasjonen, men ser ingen grunn til at de ikke skulle fungere. Selv bruker jeg mobilen. Om du ikke vil bruke så alt for mye penger, og ikke har BT på den bærbare fra før; så er de RF baserte løsningene kanskje de beste.

Har sett en slik som denne i på jobb, og den funket greit. Vet ikke om det er nøyaktig den samme, men den er forholdsvis billig, og jeg har hatt helt greie erfaringer med produkter fra Targus tidligere.

Lenke til kommentar
Ja, men den var så kostbar. Hva om jeg kjøper denne:

[Klipp]

Vil dette funke?

Har ikke prøvd den kombinasjonen, men ser ingen grunn til at de ikke skulle fungere. Selv bruker jeg mobilen. Om du ikke vil bruke så alt for mye penger, og ikke har BT på den bærbare fra før; så er de RF baserte løsningene kanskje de beste.

Har sett en slik som denne i på jobb, og den funket greit. Vet ikke om det er nøyaktig den samme, men den er forholdsvis billig, og jeg har hatt helt greie erfaringer med produkter fra Targus tidligere.

Hva slags program bruker du for å benytte mobilen?

Kjører XP og har en t630, ville vært veldig greit å kunne bruke mobilen til dette. (har BT)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...