Sire Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Finnes det noe trådløst pekeredskap (ikke mus) som man kan bruke ved Powerpoint presentasjoner (for å spole frem og tilbake osv. slik at man slipper å stå i nærheten av pc hele tiden) Eller bruker man trådløse mus? Bør være usb. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Noe slikt du er ute etter? Ellers finnes det små RF-fjernkontroller (med og uten laserpeker) fra mange leverandører, det kan gjøres med hjelp av en mobiltelefon med Bluetooth, en hvilken som helst fjernkontroll om man har IR og fri sikt, osv. osv. Endret 8. november 2004 av qwert Lenke til kommentar
Sire Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Små RF-fjernkontroller finnes fra mange leverandører. Noe slikt du er ute etter? Ja, men den var så kostbar. Hva om jeg kjøper denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123305&view=detailed og denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124353&cks=SER (har ikke bluetooth på den bærbare) Vil dette funke? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men den var så kostbar. Hva om jeg kjøper denne: [Klipp] Vil dette funke? Har ikke prøvd den kombinasjonen, men ser ingen grunn til at de ikke skulle fungere. Selv bruker jeg mobilen. Om du ikke vil bruke så alt for mye penger, og ikke har BT på den bærbare fra før; så er de RF baserte løsningene kanskje de beste. Har sett en slik som denne i på jobb, og den funket greit. Vet ikke om det er nøyaktig den samme, men den er forholdsvis billig, og jeg har hatt helt greie erfaringer med produkter fra Targus tidligere. Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, men den var så kostbar. Hva om jeg kjøper denne: [Klipp] Vil dette funke? Har ikke prøvd den kombinasjonen, men ser ingen grunn til at de ikke skulle fungere. Selv bruker jeg mobilen. Om du ikke vil bruke så alt for mye penger, og ikke har BT på den bærbare fra før; så er de RF baserte løsningene kanskje de beste. Har sett en slik som denne i på jobb, og den funket greit. Vet ikke om det er nøyaktig den samme, men den er forholdsvis billig, og jeg har hatt helt greie erfaringer med produkter fra Targus tidligere. Hva slags program bruker du for å benytte mobilen? Kjører XP og har en t630, ville vært veldig greit å kunne bruke mobilen til dette. (har BT) Lenke til kommentar
Sire Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har sett en slik som denne i på jobb, og den funket greit. Vet ikke om det er nøyaktig den samme, men den er forholdsvis billig, og jeg har hatt helt greie erfaringer med produkter fra Targus tidligere. Den så jo grei ut. Slipper da å kjøpe blåtann pccard. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva slags program bruker du for å benytte mobilen? Kjører XP og har en t630, ville vært veldig greit å kunne bruke mobilen til dette. (har BT) For SE tror jeg floAt's Mobile Agent er det beste alternativet, men det finnes andre. Det finnes tilsvarende programvare for Symbian-mobiler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå