CAT-scan Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 ....og Gamesmix har enda ikke fått fingern ut av rævva og sendt min kopi av Morrowind! :sad: Dette begynner å bli frustrerende.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 mens jeg kjøpte det bare enkelt og greit på ram og rom. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Kjøpte du Collectors Edition? Hvor mye ga du isåfall for den? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jeg kjøpte collectors ed. for 600 spleisa med en kompis. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Ok... Med frakt så blir det ca. 550kr fra gamesmix mener jeg å huske, hadde jeg sett spillet i en eller annen butikk hadde jeg seff kjøpt det, 50kr fra eller til gjør ikke mye... Men jeg vet ikke om noen som har det såda... :sad: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 18:58, starfish skrev:jeg kjøpte collectors ed. for 600spleisa med en kompis. hm.. dere avinstallerer vel på den ene maskinen når den andre skal spille på sin maskin, ikke sant? noe annet er jo piratkopiering og skrekkelig, skrekkelig ulovlig. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Trodde du var seriøs der i noen sek... :lol: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 nei nei....Jeg bare spiller det hos han, fordi PC`n min takler ikke så bra spill. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Er det nooen i det hele tatt som har bestillt fra Gamesmix som har fått spillet enda? Jeg begynner å bli slik passe frustrert nå! hehe....trodde nesten jeg fikk spillet idag, men så var det den helvettes telefonkatalogen :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har åpnet postkassa til naboen to dager på rad nå. Trøtt. Morran. Hmm. Jaaa! Ei pakke! Yes! Ehh.. Det der er ikke navnet mitt. Oi. Det er ikke postkassa mi heller. Og pakka kommer fra Natures scandinavia. Jaja. Dumme naboer. Får håpe de ikke blir sure for at jeg går igjennom posten deres. Men i morra, etter eksamen... Da SKAL pakka ligge pent å vente på meg i postkassa. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 JAH!!! JADDA!¤!"#!!!!! Jeg fikk Morrowind idag!! *danse villt og hemningsløst* JESS! JESSS! JESS! JESS!!! Til dere andre som har bestillt fra Gamesmix, dere får/har sikkert fått det idag dere også. Skjekk postkassene! Perfekt timing da, dagen før eksamen Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hentan kl. 11 på bunnpris, elgeseter(elgeseter postkontor er lagt ned) Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Fikk min i dag også ja!!! Endelig! Deilig at jeg har fri i morgen og fredag da :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 haha...konge, jeg har akuratt funnet en skikkelig conehead hatt Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Mmm. Gått opp lvl., fått fult sett med steel armour (ojojoj), bytta ut cuircassen med lords armor og hjelmen med imperial silver... Tungt å dra på, da menn. Jo, også blitt journeyman i fighters guild. Hurra. Også hang det seg. Men etter 4 timers spilling gråter jeg ikke over det... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 http://www.rpgplanet.com/morrowind Cirka 65 mods der nå. Eventyrer ender aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå