Gå til innhold

Ja....da har enda en uke gått....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok...

Med frakt så blir det ca. 550kr fra gamesmix mener jeg å huske, hadde jeg sett spillet i en eller annen butikk hadde jeg seff kjøpt det, 50kr fra eller til gjør ikke mye...

Men jeg vet ikke om noen som har det såda... :sad:

Lenke til kommentar

Er det nooen i det hele tatt som har bestillt fra Gamesmix som har fått spillet enda? Jeg begynner å bli slik passe frustrert nå!

hehe....trodde nesten jeg fikk spillet idag, men så var det den helvettes telefonkatalogen :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har åpnet postkassa til naboen to dager på rad nå. Trøtt. Morran. Hmm. Jaaa! Ei pakke! Yes! Ehh.. Det der er ikke navnet mitt. Oi. Det er ikke postkassa mi heller. Og pakka kommer fra Natures scandinavia. Jaja. Dumme naboer. Får håpe de ikke blir sure for at jeg går igjennom posten deres.

Men i morra, etter eksamen... Da SKAL pakka ligge pent å vente på meg i postkassa.

Lenke til kommentar

JAH!!! JADDA!¤!"#!!!!! Jeg fikk Morrowind idag!! *danse villt og hemningsløst* JESS! JESSS! JESS! JESS!!!

Til dere andre som har bestillt fra Gamesmix, dere får/har sikkert fått det idag dere også. Skjekk postkassene!

Perfekt timing da, dagen før eksamen :grin:

Lenke til kommentar

Mmm. Gått opp lvl., fått fult sett med steel armour (ojojoj), bytta ut cuircassen med lords armor og hjelmen med imperial silver... Tungt å dra på, da menn. Jo, også blitt journeyman i fighters guild. Hurra.

Også hang det seg. Men etter 4 timers spilling gråter jeg ikke over det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...