bortevekk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 viss du bruker str70, har du som regel a cup!det er mer normalt en 70 c Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 nei nei nei, damer. Trodde dere kunne dette jeg? Mange damer som går ned fra 75 b til en 70 c for å få den ekstra pushen. SKjerpings damer, dette er egentlig deres felt ,) Spør en undertøysforretning om hva de selger mest. 75 B er mest solgt i Norge. Det viktigste er dog at jentene er fornøyd med seg selv, for en dame som liker seg selv "blomstrer" alltid litt ekstra. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jaja, øivind! hører på deg tydeligvis har du peil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 duh! er det noe om bryster, damer, nakenbilder eller babes generellt (og LCD skjermer for den saks skyld), så veit den kisen det... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 duh! er det noe om bryster, damer, nakenbilder eller babes generellt (og LCD skjermer for den saks skyld), så veit den kisen det... :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Får ikke linken til å fungere jeg. EDIT: Der kom den... Ble litt lei etter 25 stk... Endret 9. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Øivind har faktisk helt rett - 75B er standarden her i landet, tett fulgt av 75C. Som tidligere påpekt kan denne gutten sine pupper på rams. Selv er jeg av den oppfatning av at en god håndfull er nok, så D blir litt for stort. Skal jo ikke ønske ryggsmerter på våre bedre halvdeler heller da... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 anything more than a handfull is going to waste anyway, eh? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde ikke hørt om halvparten, og av de resterende 50 tippa jeg også på minst halvparten. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://www.zipperfish.com/free/quizimages/pamela-award.jpg Hadde ikke hørt om halvparten, og av de resterende 50 tippa jeg også på minst halvparten. slask Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 har aldri skjønt hvorfor det er så politisk korrekt å like små bryster, men men da blir det mer på oss særingene Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg klarte 56 av 100. Men det var veldig vanskelig pga sensureringen. Det var endel av disse damene jeg ikke hadde hørt om en gang. Testen hadde fungert akuratt like bra uten sensureringen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 har aldri skjønt hvorfor det er så politisk korrekt å like små bryster, men men da blir det mer på oss særingene Det er fordi mannfolk lissom ikke skal "presse" kvinner til å la seg operere for å få større fordi de tror det er den eneste tingen menn ser på... eller no slikt BS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå