nerd-light Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) fant et morsomt spill her på nettet, hvis det har vært oppe før beklager jeg det hvor du skal gjette amerikanske kjendiser sin bh størrelse. Hva klarte dere på første forsøk ? gjett bh størrelsen her er min score på første forsøk , skikkelig dårlig men men, hvem er den første som får A på første forsøk (ikke juks) mvh nerd-light edit: fikk 47 riktige hehe Endret 8. november 2004 av nerd-light Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kom til 8 jeg. Gadd ikke mer. var ikke såå morsomt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 unskyld men.... eg synes dette var ufattlig teit! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fikk 39 riktig, men det var ikke spes gøy ellerno.. Også har de et annet system på bh størrelsene der enn i Norge. Så da er det ikke så lett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Latterlig spill. Fins bedre ting å bruke fritiden på. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det er søppel . .var BORING Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Fikk 39 riktig, men det var ikke spes gøy ellerno.. Også har de et annet system på bh størrelsene der enn i Norge. Så da er det ikke så lett samme her! ikke samme system gitt btw: var ikke mange a-cup der da Endret 8. november 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Eh. Man får jo ikke engang se puppene til dem man rater, liek wtf?? Hvem faen er Paula abdulla og hvorfor i helvette skal jeg vite hvor stor titz ho har!? TEIT test! (fikk F) Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Introen var kul! :!: Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dere som sitter og skjeller ut spillet - hva er vitsen? Er det noe poeng i å kritisere noe som faen, bare for at nettopp du ikke ser hensikten med dette? Jeg forsvarer på ingen måte spillet, jeg ser meg bare så utrolig lei av folk som syter og bæser hele tiden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dere som sitter og skjeller ut spillet - hva er vitsen? Er det noe poeng i å kritisere noe som faen, bare for at nettopp du ikke ser hensikten med dette? Jeg forsvarer på ingen måte spillet, jeg ser meg bare så utrolig lei av folk som syter og bæser hele tiden. Så man skal man heller sitte å holde kjeft? Ok *holde kjeft* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kult spill. Dog skulle vi hatt europeisk standard på BH størrelsen. Fine damer bruker 70 eller 75 i størrelsen (det er dat rundt kroppen), mens cupen beskriver puppen. En dame som bruker 75b kan også bruke 70c. Går hun ned en størrelse kan hun gå opp en cupstørrelse. De smekreste damene bruker 70 c eller d. Det er dog pent med 75 b eller c også 75% av alle damer i Norge glir ned i en 75b. (Norges mest solgte BH størrelse). Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ja ja man kan ikke gjøre alle til laks. Jeg synes det var gøy da og ville dele med dere, men men det var tydelig vis en dårlig ide . Kanskje fordi det mandag , og folk er generelt gretne på mandager, hehe ha en fortsatt flott spill kveld mvh nerd-light Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kult spill. Dog skulle vi hatt europeisk standard på BH størrelsen. Fine damer bruker 70 eller 75 i størrelsen (det er dat rundt kroppen), mens cupen beskriver puppen. En dame som bruker 75b kan også bruke 70c. Går hun ned en størrelse kan hun gå opp en cupstørrelse. De smekreste damene bruker 70 c eller d. Det er dog pent med 75 b eller c også 75% av alle damer i Norge glir ned i en 75b. (Norges mest solgte BH størrelse). haha! jeg visste du kunne dette som din bukselumme Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 utrolig hva man kan lære seg når interessen er tilstede Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 utrolig hva man kan lære seg når interessen er tilstede så sant så sant.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kult spill. Dog skulle vi hatt europeisk standard på BH størrelsen. Fine damer bruker 70 eller 75 i størrelsen (det er dat rundt kroppen), mens cupen beskriver puppen. En dame som bruker 75b kan også bruke 70c. Går hun ned en størrelse kan hun gå opp en cupstørrelse. De smekreste damene bruker 70 c eller d. Det er dog pent med 75 b eller c også 75% av alle damer i Norge glir ned i en 75b. (Norges mest solgte BH størrelse). Duh.. er du morsom? Jeg bruker 75 rundt... Det vanligste er at bhstørreslene begynner på 80B. Dvs. det finnes jo mange under, men det hender ofte at 80B er minste størrelsen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du er på tynn is Darkness. Sjekk i butikken: 75b er den mest solgte Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ok, jeg har ikke statistikker. Men i undertøysannonser så står det svært ofte at minste str. er 80B.. og jeg vet bare at jeg er tynn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå