Gå til innhold

gjett kjendisene bh -størrelser

nerd-light

Anbefalte innlegg

fant et morsomt spill her på nettet, hvis det har vært oppe før beklager jeg det :)

hvor du skal gjette amerikanske kjendiser sin bh størrelse. Hva klarte dere på første forsøk ?

gjett bh størrelsen

her er min score på første forsøk :), skikkelig dårlig men men, hvem er den første som får A på første forsøk (ikke juks) :)

alicia-award.jpg

mvh nerd-light

edit: fikk 47 riktige hehe :)

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som sitter og skjeller ut spillet - hva er vitsen? Er det noe poeng i å kritisere noe som faen, bare for at nettopp du ikke ser hensikten med dette?

Jeg forsvarer på ingen måte spillet, jeg ser meg bare så utrolig lei av folk som syter og bæser hele tiden.

Lenke til kommentar
Dere som sitter og skjeller ut spillet - hva er vitsen? Er det noe poeng i å kritisere noe som faen, bare for at nettopp du ikke ser hensikten med dette?

Jeg forsvarer på ingen måte spillet, jeg ser meg bare så utrolig lei av folk som syter og bæser hele tiden.

Så man skal man heller sitte å holde kjeft?

Ok

*holde kjeft*

Lenke til kommentar

Kult spill.

Dog skulle vi hatt europeisk standard på BH størrelsen.

Fine damer bruker 70 eller 75 i størrelsen (det er dat rundt kroppen), mens cupen beskriver puppen. En dame som bruker 75b kan også bruke 70c. Går hun ned en størrelse kan hun gå opp en cupstørrelse.

De smekreste damene bruker 70 c eller d. Det er dog pent med 75 b eller c også :D

75% av alle damer i Norge glir ned i en 75b. (Norges mest solgte BH størrelse).

Lenke til kommentar
Kult spill.

Fine damer bruker 70 eller 75 i størrelsen (det er dat rundt kroppen), mens cupen beskriver puppen. En dame som bruker 75b kan også bruke 70c. Går hun ned en størrelse kan hun gå opp en cupstørrelse.

De smekreste damene bruker 70 c eller d. Det er dog pent med 75 b eller c også :D

haha! jeg visste du kunne dette som din bukselumme :D

Lenke til kommentar
Kult spill.

Duh.. er du morsom? Jeg bruker 75 rundt... Det vanligste er at bhstørreslene begynner på 80B. Dvs. det finnes jo mange under, men det hender ofte at 80B er minste størrelsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...