Åsmund Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 komplett er bra etter min mening. Lenke til kommentar
Deadman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det jeg skrev i min FØRSTE post er MINE erfaringer med komplett. dette er ting som har skjedd de siste 6 månedene. Jeg skal si meg enig i at FØR altså 1år tilbake å bakover var komplett bra. men nå har de blitt for store utvidet seg til for mange land og klarer ikke holde styr på alt. Det siste halvåret har omsetningene til komplett.no gått dramatiskt ned og retur saker har økt. snakket med en jeg kjenner som jobber på sålett data(en av de gamle komplett butikkene) der han sa at "Å returnere varer til komplett.no var ganske vannskelig for tiden fordi det er så VELDIG MANGE retur saker på gang.) MED ANDRE ORD veldig mange returnerer varer pga. de er defekte. Dette er fakta, hvis du ikke har opplevd dette er du heldig, med det er slik det er. En annen ting hvor mange av dere som sier komplett er bra, har faktisk vær oppe på "lagere/hovedkontoret" å snakket med de???? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Eneste negative jeg har å si om Komplett.no er retur delen dems, har opplevd at den tar sin tid. Har selv en RMA sak hos dem nå, men jeg regner med at den før bli ferdig mot helgen. Forrige gang jeg sendte en retur tok det en hel måned før pengene var tilbake på konto hos meg. Det er for lenge synes jeg. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan godt gi ros til Komplett jeg også. Har handlet en god del varer hos de opp i gjennom årene (sikkert for rundt 60-70 000) og har kun hatt en retursak. De har, som de fleste webshoper noen perioder der ting kan ta litt tid (gjerne rundt juletider og på sommeren etter min erfaring), men jevnt over så synes jeg de gjør en veldig profesjonell og god jobb. Får som oftest raskt svar (har hørt noen dårlige erfaringer med retursaker, selv har jeg kun hatt en av disse og kan ikke si de har gjort en dårligere jobb enn andre webshoper på det punktet). 99% av ordrene fra meg har blitt sendt enten samme dag jeg bestiller, eller dagen etterpå. Jeg kan hvertfall anbefale de, veldig godt vareutvalg og som regel greie priser Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har bare postive ting å si om komplett jeg. Fikk en shuttle med defekt hovedkort og da jeg sendte den tilbake fikk jeg en MSI som var bedre og tuse kroner dyrere,fikk også med en ekstern diskettstajson siden jeg hadde hatt en gamel diskettstasjon i det andre. Synes kunderservicen er veldig hyggelige også! Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Kan vel også nevne at jeg i går fikk en pakke fra Komplett med et utvalg klær som takk for at jeg var ærlig nok til å si i fra angående en liten feilsending i en av pakkene jeg mottok. Fikk også en røslig kaffekopp som kommer godt med på sene spillekvelder Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har handlet litt nå og da fra komplett. Kan ikke si jeg har noe å klage på, men ikke så veldig mye positivt som er verdt å nevne heller. Helt greit synest jeg. Kommer til å handle mer derfra når det trengs. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og jeg antar at Deadman har ett annet navn her ett sted som han ikke tørr å bruke på en slik post. Deadman har rett... det finnes ingen flere brukere på samme IP. Så slutt å kom med slike ubegrunnede påstander/beskyldninger mot andre brukere. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har handlet mye på Komplett både for meg selv og andre, og hver gang har de pakket varene og sendt de samme dag som alt er på lager... og bare en gang har jeg måttet vente en dag på at varen skulle komme på lager, ellers har de blitt sendt samme dag som bestillingen er lagt inn (evt. neste dag om jeg har bestilt på kveldstid). Har hatt en retursak med en harddisk som gikk knirkefritt og på en knapp uke. Når jeg har snakket med de i telefonen, har jeg fått glimrende service og meget god hjelp. Når Posten dret seg ut for litt siden (rotet bort den ene pakken min) var Komplett villig til å gi meg en viss kompensasjon... fordi Posten hadde driti seg ut. Det gjelder bare å holde en vennlig tone, så får man en vennlig tone tilbake. Ellers synes jeg prisene er helt ok. Har flere ganger testet priser opp mot Netshop og PS data for eksempel, og det største problemet her er at disse to andre aktørene sjelden har alt jeg vil ha på lager, mens Komplett stort sett har alt på lager. Komplett er stort sett også den billigste av disse tre på større bestillinger (alle deler til ny datamaskin og lignende). Men noen er uheldige, og det er stort sett disse man får høre det fra. De som er fornøyde, sier sjelden særlig mye. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Gode erfaringer her også. Har vel kanskje handla for 75000 de 2 siste åra. Rask levering, har aldri hatt returer. De fortjener faktisk ros fra meg. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg vil også gjerne støtte Komplett med noen lovord. Jeg har brukt Komplett siden jeg kjøpte og bygde min første (og nåværende PC). Riktignok kom ikke de fleste delene derifra, men siden har jeg nesten alltid brukt Komplett. Ganske enkelt fordi de yter bra service, har gode priser og jeg har alltid fått varen(e) min(e) raskt. På fredag i forrige uke (rundt Friends tider) bestilte jeg to Bluetooth dongler og noen CD-R plater, på onsdag kunne jeg hente de ut på postkontoret mitt. I sommer kjøpte jeg meg et nytt digitalkamera, flere steder var mange hundre kroner billigere, men jeg kjøpte det hos Komplett for de er jeg fornøyd med og de stoler jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå