Pytagoras Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har ingenting annet enn gode erfaringer med Komplett. Siden sommeren 2002 har jeg handlet for bort i mot 50 000 kroner hos de og aldri hatt noen problemer med de. Har hatt min del av returer og kundeservicen har jeg opplevd som upåklagelig. (Hovedsaklig rettet mot vedkommede fra Komplett som romsterer rundt på forumet her ). Senest i dag, 08/11-04 bestilte jeg et skjermkort og en harddisk kl. 16:40. Etter en stund sjekket jeg om skjermkortet hadde blitt pakket, i og med at det kun var 2 stk igjen på lager. Til min store overraskelse var pakken allerede sendt og innlevert på Stokke postterminal. Såpass kjapp ekspedering skal de ha skryt for. Syntes altså det var passende med litt ros, siden ros er noe som altfor sjeldent blir utdelt her i Norge. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Komplett er veldig bra ja Har bare gode erfaringer med dem selv! Bortsett fra en litt mindre god, et hk jeg sendte inn som det tok nesten 1 mnd og få tilbake, men tror det var i en hektisk periode. De drev og byttet layout også videre da. Ja har brukt noen kr på komplett jeg og, dog mest i jobbsammenheng! Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Enig med de 2 innleggene ovenfor. Har handlet for ganske mye penger (30k ?) hos Komplett de siste årene. Har ALDRI!! hatt noe problemer med av noe art. Husker ikke engang om jeg har hatt en retur :-) Tror at folk egentlig bør være litt mer tålmodige og ikke bestille varer imorgen som de egentlig skulle hatt igår. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 gidder ikke å kaste bort penger/tid på komplett. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 gidder ikke å kaste bort penger/tid på komplett. Begrunnelser skader ingen. Som så mange andre har jeg bare positive erfaringer. Forholdsvis kjapp levering, gode priser, samt at jeg aldri har hatt en retur. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 gidder ikke å kaste bort penger/tid på komplett. nok en god og vell argumentert påstand her ser vi Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 haha, kom over en morsom ting har nå. ja kompletter bra på kundeservice men prisene dems detta er ikke bra, vel det morsome er at jeg fikk mail om "ukens tilbud" det var bla. en ahrdisk 200 gb 7200 rpm ide seagate uansett, prisen var i "UKENS TILBUD" 895 kr. jeg gikk da umiddelbart inn på databuttiken.com og sjekka dems sine priser. det var da jeg fikk laterkrampe her snakker vi vanlig pris uten tilbud samme disk pris, 884 kr småfestelig uansett poenget er, komplett er den dyreste webshoppen ever 8veldig langt opp ivertfall) så ikke kjøp der, velg heller en annen spar kansje 1300 spenn hvis du kjøper komplett pc trykkleif finnes BEWARE! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 gidder ikke å kaste bort penger/tid på komplett. Begrunnelser skader ingen. Som så mange andre har jeg bare positive erfaringer. Forholdsvis kjapp levering, gode priser, samt at jeg aldri har hatt en retur. Er så enig der, alle retursaker jeg har hatt har gått meget smertefritt, de fortjener mye skryt! Men når man handler for nærmere 200k på et år er det vel en selvfølge? Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ganske enig i dette :-) Bra service, _rask_ levering, men kanskje noe høye priser i forhold til konkurenter. Eneste jeg har å klager på er returer, komplett mottok mine ram brikker sist mandag, idag er det tirsdag og jeg fikk en mail der det sto at de var ferdig testet osv...Dvs over en uke på å teste dette...Selvfølgelig kan det ha vært hektisk osv, men en uke på å teste to RAM brikker virker noe lenge...For meg som venter på de så virker det selvfølgelig som en evighet! :-) Har og en historie fra ifjor da jeg bestilte ram,cpu og hovedkort, ingenting fungerte, da jeg kontaktet komplett og sa at jeg trodde RAM brikkene hadde gått ba de meg sende inn hovedkortet(!). Gjorde dette, det ble testet og ikke funnet feil, prøvde dette igjen hjemme uten at noe fungerte, da ba komplett meg om å sende inn alt sammen, fikk cpu og HK tilbake med nye RAM brikker. Fikk aldri tilbakebetalt porto utgifter som jeg hadde med dette. Spurte heller ikke så det var jo min feil :-) Det var det negative, men alt i alt er jeg kjempefornøyd med komplett.no!! Alltid hyggelige folk på telefonen, raske svar på mail og rask levering av varer! sistnevnte er jo driiiitviktig!!! :-) Hurra for komplett Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 haha, kom over en morsom ting har nå. ja kompletter bra på kundeservice men prisene dems detta er ikke bra, vel det morsome er at jeg fikk mail om "ukens tilbud" det var bla. en ahrdisk 200 gb 7200 rpm ide seagate uansett, prisen var i "UKENS TILBUD" 895 kr. jeg gikk da umiddelbart inn på databuttiken.com og sjekka dems sine priser. det var da jeg fikk laterkrampe her snakker vi vanlig pris uten tilbud samme disk pris, 884 kr småfestelig uansett poenget er, komplett er den dyreste webshoppen ever 8veldig langt opp ivertfall) så ikke kjøp der, velg heller en annen spar kansje 1300 spenn hvis du kjøper komplett pc trykkleif finnes BEWARE! Hvis du kun skal ha den harddisken, så blir det billigere hos Komplett enn hos databutikken, siden du kan betale med Visa hos Komplett, og dermed unngå oppkravsgebyret. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ja dem fortjener en del skryt. selv om jeg har ventet vel så lenge på noe småpjus og fått tilsendt en del feil. av dem. og i tillegg fått igjen defekte ting. men dette er ordnet opp ved på stedet. men slikt skulle bare mangle når man har brukt rundt 200k i løpet av en kort tid. og gjort en del anbefalinger til andre. vis ikke dere er fornøyde med komplett og vil betale noen ekstra kroner for service ta kontakt med netshop.. kajppe til å levere leverer det feil eller lignende får du masse sjokolade av dem.. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Må sei meg enig, har stortsett bare positive erfaringer med komplett. Garantisaker har gått smertefritt for min del, sjølv med komponenter på slutten av garantidtiden (hadde ein nesten 3år gammal ibm-hd). Dvs. det var litt krøll med dei når eg bestilte min første pc derifrå i 2000. Men etter det så har dei vert så snille og gode atte Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Komplett er for dyre og bruker for lang tid på både retur og sende pakker man har bestilt er min erfaring....Nei bruker Netshop for da slipper jeg ihvertfall og betale porto for ting og tang og jeg kan bare hente varen samme dag som den er bestillt....Er jo dessverre ikke alle som har den muligheten da... Lenke til kommentar
Deadman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Komplett fortjener ikke ros i det hele tatt, en mer elendig bedrift enn komplett må du lete lenge etter å finne. Jeg var kunde hos komplett en goood stund og har brukt MYYE penger der. jeg har fått en hel rekke med nye defekte varer og retur tiden er ALT for lang. Jeg mener at det skal ikke være nødvendig å måtte vente i over 2 uker for å få en ny vare når en vare er defekt ved levering. For en stund siden leverde jeg inn et MSI hovedkort som hadde tatt kvelden jeg ventet i det lange å det breie, å når jeg til slutt fikk hovedkortet tilbake var det et ABIT kort. Dette abitkortet SPISER disker en SATA disk holder maks 1 uke før jeg måtte sende den i retur. samt at hoved kortet har tatt knekken på skjermkortet mitt. for 2 måneder siden leverte jeg inn 4 disker som hadde blitt ødelagt av hovedkortet, jeg måtte vente 1 måned for å få de tilbake begrunnelsen til komplett var at de hadde "ROTET BORT DISKENE", jeg deler til en ny maskin til min bror for ikke så lenge siden, der fikk jeg 1 defekt minne brikke 2 defekte hovedkort. Jeg har nå sendt inn hovedkortet som spiser disker, (har allerede byttet det ut med et GIGABYTE kort som jeg er vedig godt fornøyd med) jeg har nå fått beskjed at komplett har klart å ROTE BORT det hovedkortet. Dette er et hovedkort jeg kjørte opp å leverte selv fikk kvitering på det og når jeg ringer 2 uker senere for en status får jeg beskjed om at de ikke finner det hovedkortet jeg har levert i systemet. MED ANDRE ORD MIN KONKLUSJON: Komplett er en gjeng med Inkompitente idioter som aldrig skulle fått lov til å drive en bedrift. servicen og tiden de bruker på å levere varer både nye å retur ligger så siiiiinnnnsyyykt langt over alle andre. Jeg har nå begynnt å handle hos net shop, de varene jeg har kjøpt der har jeg fått 1-2 dager etter bestilling. mens på komplett er du VELDIG heldig hvis du får varene innen en 4 dager. for komplett Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og jeg antar at Deadman har ett annet navn her ett sted som han ikke tørr å bruke på en slik post. Lenke til kommentar
Deadman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 NEI!!! faktisk så er dette min aller første post på Hardware.no å josteinsen slutt å oppfør deg som en 11 åring. jeg tviiler sterkt på at det er noen som er så usikre å "redde" at de lager en ny profil bare for å svare på en post. Som jeg sa over dette er min aller første post på hardware.no sine forum. jeg side det jeg mener å jeg mener at Komplett ikke fortjener det grann med ros. en ting til Josteinsen hvis du ikke har noe bedre å taste enn å provosere å anklage andre så burde du la være å poste noe i det hele tatt Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 NEI!!! faktisk så er dette min aller første post på Hardware.noå josteinsen slutt å oppfør deg som en 11 åring. jeg tviiler sterkt på at det er noen som er så usikre å "redde" at de lager en ny profil bare for å svare på en post. Som jeg sa over dette er min aller første post på hardware.no sine forum. jeg side det jeg mener å jeg mener at Komplett ikke fortjener det grann med ros. en ting til Josteinsen hvis du ikke har noe bedre å taste enn å provosere å anklage andre så burde du la være å poste noe i det hele tatt ja ja sikkert fint det "Deadman" Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke annet positive erfaringer med komplett.no Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 latterlig Deadman.... Har selv bare positive erfaringer med komplett.no. Første webbutikken jeg noen gang brukte og bruker den rett som det er til å bestille noen småsaker. Aldri hatt returer. Tommelen opp for Komplett! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ganske treig leveringstid fra komplett synes jeg. Kundeservice på mail svarer de ganske raskt på, men ikke pokker om de svarer på mer enn et spørsmål i gangen!!! Sendte mail å spurte om diverse ting. fikk kun svar på ett av spørsmålene mine....ikke bra!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå