jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei, jeg ser på vannkjøingssett her... men de er litt dyre, og så er det så lite utvalg. Kan jeg ikke bare kjøp meg delene da? Og verktøyet jeg trenger? Kan noen liste opp alle deler og verktøy jeg trenger? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Radiator vannblokk(er) pumpe slanger slangeklemmer tank regner med du har skrutrekker, saks osv hjemme. Mer enn det må du ikke ha. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Radiatorvannblokk(er) pumpe slanger slangeklemmer tank regner med du har skrutrekker, saks osv hjemme. Mer enn det må du ikke ha. takk ... håper dette er alt.. for nå kjøper jeg snart kanskje ... ganske sikkert Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvis du ikke har kjølepasta så kan det være lurt å ta med det og. Batterivann og frostvæske kan kjøpes på bensinstasjon. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 trenger jeg ikke nipler????? eller kobl.-partlex eller kobl.-standar? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vel, hvis du kjøper alt ferdig, og i samme størrelse så trenger du ikke nipler/overganger. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 By the way, http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=167092 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå