Jihadinmymind Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har et prosjekt på skolen som handler om å få seg jobb fremover osv. Jeg har tenkt på å jobbe innenfor KRIPOS. Hvordan får man jobb her? Er det noen som gidder å beskrive et utdanningsløp for meg? Da ville jeg vært svært takknemmelig! Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du finner noe på kripos.no, f.eks: Interessert i å jobbe ved Kriminalpolitisentralen? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Sett der men føler at de gir dårlig info. Hvilke skoler må jeg gå, hvor gammel osv.? Noen som er utdannet eller holder på som kan beskrive et utdanningsforløp til meg? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du kan vel sende mail til KRIPOS? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Mora mi, som faktisk har vært på omvisning hos Kripos (veldig få som får lov til det), fortalte at det er alle slags politifolk som jobber der, ikke så rart siden Kripos driver med mer enn bare åsstedsgransking. Vet ikke hva som kreves for å bli det, men det er mange "vanlige" politifolk der, pluss en del andre folk, som f.eks kjemikere, og generelle "labfolk". Tipper du trenger erfaring for å komme inn der ja De driver også å tester våpen, spredning og merker og sånn. Skulle gjerne ha jobbet i Kripos ja EDIT: leser på sia til Kripos at generel politierfaring er nyttig i flere avdelinger, så det stemmer jo ganske bra med det mora mi sa. Endret 8. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå