Omar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg vet det er mange urolige sjeler på dette forumet her akkurat nå. Det er jo ikke mange timene (minutter???) til man kan signe seg opp på World of Warcraft Open Beta. Så, er det noen som er interessert i å starte en guild i denne betaen? Jeg vet ikke om denne vil vare etter betaen, men det hadde vært morro å hatt en guild under betaen hvertfall. Noen som er med? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Horde eller Alliance? Jeg tror en del på forumet kanskje allerede har ordnet seg en guild. Men jeg blir i hvertfall med hvis det blir en Alliance-guild (og forutsatt at jeg kommer med). Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg tenkte hovedsakelig på Alliance ja... Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hvor er det man kan laste det ned? Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det kan lastes ned her når det open beta starter. Endret 8. november 2004 av opez Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 stikk innom #wow.no @ quakenet så finner du mange norsker, personlig liker jeg ikke guilds som tar inn masse random folk. men blir gjerne med om det blir onkli hvor man blir kjent med de fleste i guild`n. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg er med på å starte en guild... Må vere alliance.. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan godt være med i et guild men må først få lastet det ned. Det er ikke så nøye på meg hvilken rase vi er. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvilke servere spiller dere på da? Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg spilte fra jeg kom hjem kl 3 og fram til 5 i natt! Å nå sitter jeg på skolen! FYFAEN det spillet er så sinnsykt bra! Men er med på eb guild jeg! Spiller Nightelf server 22, seff Endret 10. november 2004 av Nixration Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg