R-apiD Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei. Har nettopp kjøp en Sapphire Toxic X800pro ViVo... har klokket den med A.P.E. Når jeg sitter og spiller slår den seg av etter en liten stund... Noen som har gode råd?? Specs: PSU: Hiper Power 350w Aopen AK79D-400max (HK) Amd Athlon Xp3000+ (Ikke klokket) X800pro ViVo 512mb 400MHz Er dette en for liten strømforsyning?? - Takker for svar Ps. har vifter med leds og katoder i kabbis'n Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva er tempen på cpu og gpu? Lenke til kommentar
R-apiD Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Temp CPU: 54.grader (Idle) Edit: Er CPU temp for Høy @ Idle?? Temp GPU: vet ikke hvor jeg måler?? Endret 8. november 2004 av R-apiD Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tja, kan godt være du har et problem med strømforsyningen ja, men det kan du jo fort sjekke med et verktøy som måler spenningene i windows. Ser du at V12 faller mye under spilling så har du synderen der. x800pro / vivo trenger litt ekstra power når man overklokker, har samme problemet selv med en northq4001 hvor jeg makser ut på ca 540/600 med Vcore på 1.65 , klokker jeg cpu lavere (fsb + mp) så greier jeg ca 550/600 før det stopper opp. Selv om Northq ikke greier å levere nok amp på +12v så er jeg veldig fornøyd med den pga lydnivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå