trouble-man Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har en PS 2 som er noen år gammel. En dag begynte den plutselig å lage hakkete lyder, og jeg kommer ikke inn på noen spill. Vær snill og svar Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) kjøp denne Endret 8. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det kan hende at du trenger en ny laser eller at du bør rense laseren på din PS2. Lenke til kommentar
trouble-man Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan renser jeg den? Må jeg levere den inn? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Hvordan renser jeg den? Må jeg levere den inn? Man får kjøpt en cd/dvd-renserplater. Disse renser laseren, men din hørtes litt vel ødelagt ut for at det skal hjelpe, men er jo verdt et forsøk. Hvor gammel er PS2en din? Er den brukt mye? At laseren er utslitt kan godt hende. Da må denne skiftes ut. Dette skal visstnok ikke være så vanskelig, men personlig hadde jeg ikke turt å prøve. Mange nettsteder gjør dette (sjekk ut qxl blant annet). Endret 11. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg ville nok heller kjøpt meg den nye pstwo istedenfor å drive å bytte laser og slikt, om det ikke bare er å rense laseren da. Men da ville det vel skjedd gradvis, mens i ditt tilfelle så skjedde det jo plutselig en dag... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 har hørt at de nye ps2'ene ikke er no særlig,at laseren blir fort slitt ved bruk av brente cd'er osv.... usj!! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det kan hende cd-skuffen har blittt slarkete, slik den ikke dytter cd'en helt inn i sporet sitt. Det hender med min ps2, og et lite dunk på toppen av konsollen bruker å dytte platen på plass Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hehehe. sånn sleggemekanikertaktikk fungerer bare en liten stund før den kneler. Se heller på hvilken versjon playstation du har. Noen er plaget med dårlige lasere. men når du sier den lager hakkelyder så høres det mystisk ut. Finn frem kvitteringa og skriv en reklamasjon til butikken. en PS2 har reklamasjonstid på 5 år! OG ja. En laser / Diskdrev er ikke en slitasjedel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå