Sevenord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg mener jeg var borti en webshop som kunne sende varer i konvolutt... Men nå finner jeg ikke ut hvilken det var Jeg og en kompis skal ha oss nye mouse-skatez (teflonføtter) til musen... Er litt surt å betale mer i porto ++ en hva varen i seg selv koster.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Microplex? Jeg har mottat småvarer fra dem i konvolutter... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 okai... hvordan gjør de det med betaling da? sender de med faktura? Eller må man forskudsbetale? Jeg vet ikke hvor mye de stoler på oss, men regner med det er forskudd Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 okai... hvordan gjør de det med betaling da? sender de med faktura? Eller må man forskudsbetale? Jeg vet ikke hvor mye de stoler på oss, men regner med det er forskudd Regner med de sender brevet i oppkrav. Det vil si at du allikevel må på posten og betale for innholdet og portoen som om det var en pakke. Hvis du derimot betaler med kredittkort på nettet vil det droppe nedi postkassa di som et vanlig brev. Tilliten til kundene strekker seg nok ikke lenger enn det faktum at butikken har pengene deres før kundene har fått varen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Send dem en mail da vel... Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du har som oftest valget mellom kortbetaling (visa. mastercard etc.), eller postoppkrav (faktura/giro). Dette kan variere mellom de forskjellige. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 okai... hvordan gjør de det med betaling da? sender de med faktura? Eller må man forskudsbetale? Jeg vet ikke hvor mye de stoler på oss, men regner med det er forskudd Regner med de sender brevet i oppkrav. Det vil si at du allikevel må på posten og betale for innholdet og portoen som om det var en pakke. Hvis du derimot betaler med kredittkort på nettet vil det droppe nedi postkassa di som et vanlig brev. Tilliten til kundene strekker seg nok ikke lenger enn det faktum at butikken har pengene deres før kundene har fått varen. ah, ja klart... "Det vil si at du allikevel må på posten og betale for innholdet og portoen som om det var en pakke.". Det hadde jeg ikke tenkt på, det går jo seff selv om det er en konvolutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå