co2 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal ha en SATA disk mens IDE HDen har OS. Har koblet til HDen, men den finner den ikke. Må det installeres drivere eller noe, trodde det var auto? Må inn med teskje her, og ja, jeg vet om forklaringsposten for installering. -Anders Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) edit: litt trøtt svarte litt feil jeg edit2: Windows må nok ha drivere til sata ja, ikke noe auto der som regel, derfor mange har problemer men å innstalere os på sata disker, sden mange har ikke floppy lengre og uten drivere finner ikke windows noen disker og innstalere på Les manualen til hk. se om du finner en cd med drivere, der vil du nok finne sata drivere også Endret 8. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har gjort akkurat d samme som deg det du må gjøre er; 1. Installere S-ATA drivere til ditt hovedkort! dem har du nok på en CD eller du finner den på hjemmesiden til produsenten av ditt hovedkort. 2. Når det er gjort, må du formatere. Det kan du gjøres her; kontrollpanel > administrative verktøy > Datamaskinbehandling > diskbehandling lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå